اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع گوشت قربانی بین 2600 خانوار در اردکان+تصاویر

هم‌زمان با عید قربان و در راستای اجرای طرح ذبح عظیم، گوشت قربانی بین 2600 خانوار نیازمند در اردکان توزیع شد.

توزیع گوشت قربانی بین 2600 خانوار در اردکان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، عصر امروز و به مناسبت عید سعید قربان طرح ذبح عظیم با هماهنگی، همدلی و همکاری دفتر امام‌جمعه، فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، مؤسسات نیکوکاری، خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) باهدف فرهنگ‌سازی و متجلی ساختن سنت حسنه قربانی در اردکان اجرا شد.

در این طرح، گوشت قربانی به‌صورت بسته‌بندی‌شده بین 2600 خانوار ایتام، سالمندان و نیازمندان شهرستان اردکان توزیع شد.

امام‌جمعه اردکان ضمن حضور در محل کشتارگاه شهرداری گفت: یکی از شعائر دینی ما در روز عید قربان ترویج فرهنگ قربانی کردن و سهیم کردن نیازمندان و مستمندان در این کار خیر است.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و فشار بر اقشار کم‌درآمد جامعه افزود: در شهرستان اردکان با همکاری مسئولین و خیرین تصمیم‌گیری شد که موضوع ذبح قربانی را تجمیع کنند و طرح ذبح عظیم اجرا شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در پایان گفت: در این طرح همه نیازمندان شهرستان که تحت پوشش هستند از این گوشت قربانی هدیه‌ای به آن‌ها داده می‌شود.

گفتنی است که در عید قربان سال گذشته مبلغ 115 میلیون و 900 هزار ریال به‌صورت نقدی و گوشت جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد و امسال نیز 20 پایگاه مستقر در سطح شهرستان و کمیته امداد نذر قربانی و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول