اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| واکنش معاون وزیر علوم به سهمیه‌ کنکور ارشد/ می‌توان مکانیزم‌ بهتری برای کیفیت تحصیل اتخاذ کرد

معاون آموزشی وزیر علوم در واکنش به سهمیه‌های کارشناسی ارشد، گفت: معتقدم می‌توان مکانیزم‌های بهتری برای ارتقای کیفیت تحصیل دانشجویان اتخاذ کرد اما این موضوع باید در شورای سنجش و پذیرش تصویب شود.

فارس من| واکنش معاون وزیر علوم به سهمیه‌ کنکور ارشد/ می‌توان مکانیزم‌ بهتری برای کیفیت تحصیل اتخاذ کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کاربران فارس من با ثبت سوژه‌ای «اعتراض به سهمیه کنکور کارشناسی ارشد و درخواست افزایش ظرفیت دانشگاه» را مطرح کرده‌اند و خواسته‌اند که پذیرش سهمیه ای اضافه بر ظرفیت موجود صورت بگیرد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این موضوع، گفت: قبول دارم که می‌‌تواند مکانیزم‌های بهتری اجرا شود که کیفیت‌ دانشجوها افزایش یابد. 

وی ادامه داد: اما بحث سهمیه‌ها، سنجش و پذیرش زیر نظر معاونت آموزشی وزارت علوم نیست و این موضوع باید در شورای سنجش و پذیرش تصویب شود و جزء اختیارات معاونت آموزشی نیست.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث سهمیه‌ دارای قانون است و اینکه خوب است یا نیست نیاز به ارزیابی دارد و بحثی نیست که بتوان براساس سلیقه یا بدون اطلاع کافی درباره آن نظر داد و تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول