اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیران محافظه‌کار باید استعفا دهند

فرماندار خوانسار گفت: مدیر محافظه‌کار عشق به کار ندارد و باید استعفا دهد و نامه نگاری‌ها باید طبق اصول اداری صورت گیرد، مدیران باید ضوابط اداری را مطالعه کنند.

مدیران محافظه‌کار باید استعفا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، علی بختیار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار با تبریک دهه ولادت و امامت، اظهار کرد: با وحدت و همدلی و انسجام مسؤولان و با هدایت فرماندار این شهرستان به شکل خوبی مدیریت می‌شود و برحسب آمارها و ارزیابی‌هایی تحولات بزرگی در حوزه‌های خدمات و اشتغال و توسعه شهرستان انجام شده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تحریم‌ها کشور با مشکل اعتبارات و بودجه مواجه است به طوری که در تنظیم بودجه کل کشور دخل و خرج دولت همخوانی نداشت و بین درآمد و هزینه‌ها تفاوت وجود دارد که با وجود این شرایط سخت تحریم‌ها و کمبود اعتبارات باید مسؤولان جهادی کار کنند.

وی  با اشاره به برگزاری آزمون ترنم وحی در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار، گفت: سطح جمعیت این دو شهرستان‌ که زیر صد هزار نفر جمعیت دارد با برگزاری همایش‌های کشوری و بین‌المللی می‌تواند به جایگاه وسیعی برسد و باید این همایش‌های فرهنگی که تأثیر فراوان دارد در داخل شهرستان بیشتر برگزار شود.

بختیار مطرح کرد: در کنار برگزاری این همایش بزرگ قرآنی دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های سبک زندگی در روستا و شهر تدارک دیده شده که باعث معرفی شهرستان در سطح کشوری می‌شود و امسال دومین سالی که این آزمون بزرگ قرآنی در رده‌ حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر برگزاری جلسات ریشه‌یابی در زمینه مشکلات مختلف در شهرستان، گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی خوانسار پس از 15 سال به بهره‌برداری رسید که به زودی با حضور وزیر کار افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به وضعیت حوزه سلامت در خوانسار گلایه‌مند هستند و باید شبکه بهداشت و درمان گزارشی تهیه تا مشکلات آن بررسی شود، اظهار کرد: براساس اصل 44 قانون اساسی اقتصاد کشور برپایه سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی است اما در راستای سیاست‌های کلی این اصل قرار شد بخش‌هایی از دولت به بخش خصوصی واگذار تا تصدی‌‌گری دولت کاهش پیدا کند.

وی افزود: از زنجیره توسعه تا زنجیره انتهایی که به محصول تبدیل می‌شود دولت حق سرمایه گذاری مجدد در این بخش‌ها را ندارد چرا که  دولت نمی‌خواهد یک خدمت جدید را ارائه دهد و این خدمت در راستای خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد.

تحریم اقتصاد بین مردم و مسؤولان جدایی نمی‌اندازد

در ادامه منصور کمالی اظهار کرد: کشور در شرایط تحریم اقتصادی قرار دارد و قطعأ وظیفه ما سخت‌‌تر خواهد بود در نتیجه باید مسؤولان توجه بیشتری به مردم داشته باشند.

فرماندار خوانسار افزود: تحریم اقتصاد بین مردم و مسؤولان جدایی نمی‌اندازد بلکه نرفتن مسؤولان به جمع مردم در بررسی مشکلات آن‌ها فاصله ایجاد می‌کند، مردم از ما مسؤولان انتظار ارتباط تنگاتنگ برای بررسی و رفع مشکلات دارند.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی یک روز پرداخت حقوق کارمندان به تعویق نیافتاده است اما دولت مظلوم واقع شده است، مسؤولان اگر کم کاری کنند به مجموعه اداری خیانت کرده‌اند.

کمالی با بیان اینکه ترامپ از تحریم ملت ایران خرسند است، تصریح کرد: با صرف هزینه‌های گزاف فیلم می‌سازند که بگویند برجام از اول هم محکم نبود پس معاهده یونسکو و قرار دادهای نفتی چیست؟ هر مذاکره دال بر این نیست که کلاه سر مردم رفته باشد.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: مردم در کنار ما هستند و باید مشارکت حداکثری را در انتخابات فراهم کنیم و مسؤولان با عملکرد خوب مردم را به نظام امیدوارتر کنند؛ هنر مسؤولان این است که مردم را پای صندوق رأی بیاورید و الا تحریم که بدتر از دوران جنگ نبود.

وی اظهار کرد: مسؤولان از تخصیص تملک دارایی ناراضی بودند که در سفر رئیس‌جمهور به استان بودجه‌هایی جذب خواهد شد، شرایط بودجه نویسی تغییر کرده و به سمت توازن رفته که توزیع آن شرایط خاصی دارد.

کمالی تأکید کرد: نباید خلاف قانون عمل کرد اما باید کار مردم به سهولت انجام شود در جذب سرمایه‌گذار باید بروکراسی اداری برطرف شود؛ دست‌اندازی به بیت‌المال خیانت به نظام است البته خبرهایی از فساد مالی می‌رسد اما بدانید مسؤولی یا کارمندی که مرتکب فساد اقتصادی در ادارات شهرستان شود مرتکب مجازات خواهد شد.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: در کمبود نیروی انسانی به مدیر استانی یا فرمانداری گزارش شود نه اینکه به شورای شهر برای جذب نیرو مکاتبه شود؛ وظیفه شورای شهر نظارت در دستگاه اجرایی نیست بلکه شورای شهر نهادی مدنی که جایگاه مردمی دارد.

کمالی تأکید کرد: مدیران تشریفات اداری را در جلسات رعایت کنند چرا که سیستم مدیریتی شهرستان را مخدوش می‌کند، قانون را مدیران مرور کنند؛ مدیر محافظه‌کار عشق به کار ندارد و باید استعفا دهد و نامه نگاری‌ها باید طبق اصول اداری صورت گیرد، مدیران باید ضوابط اداری را مطالعه کنند.

فرماندار خوانسار خطاب به مدیران گفت: مدیران در جلسات با فرم اداری حاضر شوند و خوانسار که گرمتر از اهواز نیست! استفاده از خودروهای دولتی بعد از ساعات اداری غیر از مواقع مأموریت ممنوع است و به دستور راهنمایی و رانندگی متوقف خواهد شد.

وی در پایان بابیان اینکه سال گذشته فرمانداری خوانسار در رتبه 24 بود که با هدایت و راهبردی که انجام شده به رتبه 9 رسیده است، گفت: با مردم بودن و در کنار مردم بودند موجب دلگرمی مردم به نظام مقدس می‌شود چرا که امام گفت تا وقتی که با مردم همراه باشید این نظام پایبند خواهد ماند.

انتهای پیام/63071/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول