اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تمجید تمام قد سرمربی شارلروا از قلی‌زاده و دلفی

سرمربی شارلروا از دو بازیکن ایرانی اش در خط حمله تیمش تمجید کرد.

تمجید تمام قد سرمربی شارلروا از قلی‌زاده و دلفی

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «lessportsplus» بلژیک، علی قلی زاده هافبک ایرانی شارلروا در فصل گذشته به خاطر مصدومیت مدت ها غایب بود. اما نمایش خوب او در بازی چهارشنبه گذشته کریک بلحسین، سرمربی شارلروا را برای فصل جدید امیدوار کرد.

بلحسین از بازگشت دوباره برخی از بازیکنان که در تابستان در ترکیب خود نداشت ابراز خوشحالی کرد.او درباره یونس دلفی و علی قلی زاده دو بازیکن ایرانی اش گفت: یونس در تابستان و در آمادگی تیم لحظات کوتاهی همراه ما بود. او توانایی این را دارد تا خودش را ثابت کند او فوتبال خوبی بازی می کند  و شخصیت خوبی دارد و این برای بازیکن 18 ساله خوب است.

وی درباره قلی زاده که یکی از سلاح های شارلروا در فصل جدید خواهد بود و این تیم می تواند روی سرعت او حساب باز کند، بلحسین درباره اش گفت: علی خیلی زود آماده شد و به میادین برگشت. نباید فراموش کرد که او به مدت 6 ماه وینگر ما بود. او می داند  که بزودی به اوج آمادگی برمی گردد اما این امر کمی زمان بر است.

دلفی دو ماه پیش به شارلروا ملحق شد ولی با مصدومیت در تمرینات مواجه شد و اکنون آماده بازی شده است. قلی زاده فصل گذشته به این تیم بلژیکی ملحق شد ولی شانس با او یار نبود و بعد چند بازی درخشان مصدوم شد و اکنون آماده درخشش دوباره برای تیمش شده است. البته امید نورافکن، هافبک سابق استقلال نیز در این فصل برای شالروا توپ می زند.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول