اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اجرای طرح دانشجویی «کتابخانه انسانی» برای بیان تجربیات موفق افراد

طرح «کتابخانه انسانی» از سوی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) برای بیان تجربیات موفق افراد اجرا می‌شود.

اجرای طرح دانشجویی «کتابخانه انسانی» برای بیان تجربیات موفق افراد

الهام عنبری مجری طرح «کتابخانه انسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: طرح کتابخانه انسانی 23شهریور ماه 98 به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و ایراداتی که در مرحله آزمایشی باشد تا مهرماه برطرف می‌‌کنیم که طرح به صورت تکمیلی در مهرماه امسال به مرحله اجرا می‌رسد. 

وی افزود: ما با جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا(س) صحبت کرده‌ایم و قرار است در این دانشگاه طرح را به اجرا بگذاریم.

عنبری با بیان اینکه طرح کتابخانه انسانی طرحی است که نخستین بار در کشور دانمارک و بعد از آن در دیگر کشورهای اروپایی نیز برگزار شده است، گفت: هدف اجرای طرح کتابخانه انسانی این است که از طریق این طرح کلیشه‌های ذهنی عوض می‌شود و افراد کمتر یکدیگر را قضاوت می‌کنند.

مجری این طرح اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید عده‌ای از افراد به عنوان داوطلب باشند تا آن بخش از زندگی‌شان که جالب است و تجربه یک موفقیت بوده بیان کنند.وی اضافه کرد: افراد می‌توانند با پر کردن فرم موجود در سایت رهیار ثبت‌نام کنند؛ ما آنها را انتخاب می‌کنیم و در روزهایی که اجرا داریم با آنها هماهنگ می‌کنیم که بیایند و داستان زندگی‌شان را تعریف کنند. 

عنبری گفت: هر فرد یک گفت‌وگوی 20 دقیقه‌ای دارد و باید آن بخش از زندگی‌شان که چالش‌برانگیز است را تعریف کنند، این افراد به نوعی کتاب گویا هستند، همان‌گونه که گفتیم هدف ما این است که قضاوت‌ها را نسبت به دیگران کم کنیم. همانطور که می‌گویند یک کتاب را از روی جلدش نباید قضاوت کرد. 

وی گفت: البته فقط بانوان می‌توانند در این طرح شرکت کنند زیرا به نظرمان بانوان در جامعه کمتر دیده می‌شوند و سعی داریم بانوان توانمند را معرفی کنیم؛ چه افرادی که به عنوان کتاب قرار می‌گیرند و چه افرادی که به عنوان خواننده کتاب در کنفرانس شرکت می‌کنند، اما از نظر میزان تحصیلات هیچ شرایطی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول