اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گروه‌های جهادی خوداتکا و تخصصی می‌شوند

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 320 گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان، گفت: گروه‌های جهادی خوداتکا و تخصصی می‌شوند.

گروه‌های جهادی خوداتکا و تخصصی می‌شوند

حسین قبادی‌بصیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از  پیگیری استقرار گروه جهادی رسانه در هر پایگاه خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان کرمانشاه از 200 گروه شناسنامه‌دار به 320 گروه ارتقا یافته است که گروه‌های پایگاه محور نیز در حال شکل‌گیری است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به خود‌اتکایی گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: لازم است گروه‌های جهادی امکانات لازم را برای انجام فعالیت‌های خود داشته باشند، در بسیج سازندگی کرمانشاه با وجود همه ماموریت‌ها پنج خود رو داریم.

وی تخصصی شدن گروه‌های جهادی را از الزامات دانست و گفت: گروه های جهادی از ما انتظار کمک دارند که انتظار آن‌ها به جا است، بحث فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی باید بیشتر شود، مردم عادی هم باید در فرهنگ‌سازی پای کار بیاوریم.

قبادی‌بصیر خواستار دیدار سالانه جهادگران با مقام معظم رهبری شد و تصریح کرد: محور‌های مقام معظم رهبری 9 بند است و کارهای جهادی از نظر آیشان قابل تحسین است.

وی عنوان کرد: بهتر است اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی به سمت گروه‌های جهادی سوق داده شود، گروه‌های جهادی استان حداقل سهمی را در این زمینه دارند که باید افزایش یابد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول