اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 محموله کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس کنگاور، 3 محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

3 محموله کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردارعلی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو که به صورت کاروانی و با فاصله‌ای مشخص پشت سر یکدیگر در حال حرکت بودند، مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از خودروی پراید 2 هزار و 685 قلم لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، در بازرسی از وانت پیکان 2 دستگاه تلویزیون، 2 دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال و در بازرسی از وانت نیسان نیز 20 راس دام قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به 2 میلیارد ریال می‌رسد.

جاویدان همچنین از توقیف هر سه دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آن‌ها خبر داد و گفت: این افراد برای صدور تحکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس عنوان و تاکید کرد: با قاطعیت مقابل قاچاقچیان ایستاده و اجازه فعالیت را به آن‌ها نمی‌دهیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول