اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای 1378 برنامه عملیاتی در دادگستری قم

رئیس کل سابق دادگستری استان قم از اجرای 1378 برنامه عملیاتی در دوره مدیریتی خود خبر داد و گفت: سالیانه وضعیت موجود و مطلوب را ترسیم و گام به گام این برنامه‌های عملیاتی را اجرا می‌کردیم.

اجرای 1378 برنامه عملیاتی در دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به تاثیرگذاری محیط اظهار کرد: محیط بر روی رفتار و تصمیم گیری و عقلانیت انسان تاثیر می‌گذارد، البته تاثیر محیط معنوی بیشتر از محیط‌های دیگر است.

وی ادامه داد: آرای قضات استان قم نشان می‌دهد که درک و فهم قضات در این استان متفاوت از استان‌های دیگر است و این نشان از تاثیر محیط معنوی دارد، در استان قم کمترین آلودگی مادی و معنوی را در قضات داشتیم و این براساس آمار دادسرای انتظامی قضات است.

رئیس کل سابق دادگستری استان قم افزود: انسجام و پیوستگی نیروها در دستگاه قضایی و مدیران استان را در استان‌های دیگر ندیدم و این برجستگی به خاطر تاثیر محیط معنوی است.

خلیلی وجود افکار مدیریتی را از ویژگی‌های استان قم دانست و تصریح کرد: اگر فکر مدیریتی منحصر در فرد باشد، با کنار رفتن آن فرد، آن فکر از بین می‌رود، ولی در قم به دلیل وجود افکار مدیریتی، مدیریت راحت تر است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در استان قم از حمایت مراجع تقلید برخوردار است و این حمایت کار کردن را در استان آسان تر می‌کند، مراجع با راهنمایی و ارشاد، دستگاه قضایی را برای حرکت روبه جلو یاری دادند و مراجع عظام تقلید از ظرفیت‌های استان قم هستند.

رئیس کل سابق دادگستری استان قم افزود: 1378 برنامه عملیاتی در دوره مدیریتی من در استان طراحی و اجرا شد و سالیانه وضعیت موجود و مطلوب را ترسیم و گام به گام این برنامه‌های عملیاتی را اجرا می‌کردیم.

خلیلی خدمت در هر جایی را افتخار دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم اگر دارای اخلاص باشد، در هر جایی موجب ارتقای انسان می‌شود.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول