اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مطالبه همیشگی مقام معظم رهبری است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تحقق مشارکت حداکثری، مطالبه همیشگی مقام معظم رهبری در همه ادوار انتخابات بوده و جهت گیری و رویکرد کلان و اساسی وزارت کشور و دولت هم همین است.

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مطالبه همیشگی مقام معظم رهبری است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی استان خراسان رضوی سخن با اشاره به این که هدف اصلی از برگزاری این جلسات، باز کردن باب گفت‌وگو درباره مهم ترین مسائل کشور است، تاکید کرد: در همین راستا، منشور گفت‌وگوی سیاسی با رویکرد باز کردن باب گفتگوهای سیاسی و اجتماعی به استان ها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور هم چنین با تاکید بر این که ضرورت دارد درباره مهم ترین مسائل جاری کشور به ویژه انتخابات با یکدیگر گفتگو و راهکارها را بررسی کنیم، اظهار داشت: هیچ راهی به جز گفتگو و همدلی با یکدیگر برای بهبود اوضاع و توسعه کشور وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به این که مردم هر وقت احساس مسؤولیت کرده اند به عرصه آمده اند و سرنوشت خود را خودشان رقم زده اند و در انتخابات پیش رو هم همین طور خواهد بود، تاکید کرد: در انتخابات، سلایق مختلف و تنوع علایق وجود دارد ولی همه چیز باید زیر چتر قانون انتخابات و قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما قرار بگیرد.

عرف هم چنین با اشاره به این که تحقق مشارکت حداکثری، مطالبه همیشگی و موکد مقام معظم رهبری در همه ادوار انتخابات بوده و جهت گیری و رویکرد کلان و اساسی وزارت کشور و دولت هم همین است، افزود: نشست های اخیر وزیر محترم کشور با اصلاح طلبان و اصول گرایان در واقع تلاش برای فراهم کردن زمینه های مشارکت و رقابت همه نیروها و فعالان سیاسی در چارچوب قانون و با هدف گذاری انسجام ملی، همراه با دلسوزی برای نظام و انقلاب است؛ چرا که لازم است افراد کارآمد و صاحب نظر وارد مجلس شوند تا مجلسی در تراز نظام شکل بگیرد؛ مجلسی برنامه محور، با چشم انداز سنجیده و نگاه کلان.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این که چارچوبی مشخص مبتنی بر رعایت عدالت و شایسته گزینی برای انتصابات تعریف کرده ایم و تعداد زیادی از بانوان و جوانان فعال، پویا و متعهد در سمت های مدیریتی منصوب شده اند، تأکید کرد: بنا بر گزارش استانداری خراسان رضوی، ۳۳ درصد پست های مدیریتی استانداری خراسان رضوی در اختیار بانوان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول