اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بانوی جوان رومانیایی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد

هم‌زمان با دهه ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم، بانوی جوان اهل کشور رومانی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

بانوی جوان رومانیایی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، هم‌زمان با دهه ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم، بانوی جوان اهل کشور رومانی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

«آنجلا» که برای سومین بار به حرم مطهر مشرف شده است در رابطه با این انتخاب گفت: از 3 سال پیش که به حرم مطهر مشرف شدم، حال و هوای عجیبی در خود احساس می‌کردم و آن سفر حال من را دگرگون ساخت.

وی بیان کرد: همان سفر بهانه‌ای شد تا راجع به اسلام به مطالعه بپردازم و قرآن را به عنوان مرجع تحقیقات خود قرار دهم، ابتدا قرآن را با ترجمه و بعد از فراگیری زبان عربی، متن کلام الهی را به عربی قرائت می‌کردم و جدای از معانی پرمحتوا، شیفته کلمات و آهنگ زیبای آن شدم.

این بانوی تازه مسلمان تصریح کرد: بعد از ازدواج، با اجازه همسرم همچنان برای این انتخاب ثابت قدم ماندم و چون حرم حضرت رضا (ع) آغازگر این مسیر جدید بود، تصمیم گرفتم با توجه به عنایتی که حضرت نسبت به من داشتند در این مکان مقدس به طور رسمی این دین را بپذیرم.

آنجلا افزود: از اینکه امروز خداوند درهای رحمت خود را به روی من گشوده و من را با دین پاک و اصیلی آشنا کرده تا راه درست زیستن را انتخاب کنم، بسیار خوشحال هستم.

گفتنی است، در این مراسم که در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی انجام شد، پس از مشاوره کارشناسان با این بانوی تازه مسلمان، گواهی تشرف به اسلام به وی اعطا شد و از سوی آستان قدس رضوی نیز هدایای معنوی شامل قرآن کریم به زبان انگلیسی، چندین جلد کتاب با موضوع اسلام، چادر نماز و سجاده به این بانوی تازه مسلمان اهدا شد.

انتهای پیام/ 70058/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول