اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

باید جلوی تخلف گرفته شود/از دست بهره‌بردار شکایت کردیم

مدیرعامل مجتمع اقامتی تفریحی ساحل قناری جویبار با بیان اینکه از دست بهره‌بردار این مجتمع به دلیل رعایت بندهای قرارداد شکایت کردیم، گفت: یکی از بندهای قرارداد این بود که تمام مقررات با حفظ شئونات اسلامی باید در این مکان رعایت شود؛ اینکه موضوعی بخواهد موجب بدنامی مجموعه و ضرر و زیان شود کوتاه نخواهیم آمد.

باید جلوی تخلف گرفته شود/از دست بهره‌بردار شکایت کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، درپی انتشار خبری با عنوان  پلمب تالار عروسی در جویبار به‌دلیل برگزاری مراسم مختلط عروسی رزاق ولی‌پور مدیرعامل مجتمع اقامتی تفریحی ساحل قناری جویبار در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را ارائه داد و در این زمینه اظهار کرد: زمان این اتفاق مازندران نبودم ولی به من اطلاع دادند که چنین اتفاقی رخ داده است.

وی افزود: این انتظار می‌رفت بهره‌بردارانی که با ما قرارداد داشتند در این زمینه پاسخگو باشند اما متواری شدند؛ چرا که ما با دو تن از افراد به عنوان بهره‌بردار قرارداد داریم و اسناد قرارداد نیز موجود است.

ولی‌پور با اشاره به اینکه از فروردین ماه امسال قراردادی با دو نفر به عنوان بهره‌بردار منعقد شده است، اضافه کرد: در برگزاری مجالس و مراسم‌ها نیز نه متقاضیان را می‌شناسیم و نمی‌دانیم با چه کسی قرارداد بسته می‌شود و نه با آنان روبه‌رو می‌شویم و همه این مسؤولیت‌ها برعهده بهره‌برداران است.

مدیرعامل مجتمع اقامتی تفریحی ساحل قناری جویبار با اعلام اینکه موافق این هستیم باید جلوی تخلف گرفته شود، تصریح کرد: از دست بهره‌بردار شکایت کردیم به این دلیل که یکی از بندهای قرارداد این است که تمام مقررات با حفظ شئونات اسلامی باید در این مکان رعایت شود؛ اینکه موضوعی بخواهد موجب بدنامی مجموعه و ضرر و زیان شود کوتاه نخواهیم آمد.

ولی‌پور در ادامه به سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد تومانی در این مجموعه اشاره کرد و افزود: بیش از 200 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و زیر سؤال بردن کل مجموعه موجب نگرانی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تالار پلمب است و ما مطیع قانون هستیم و اعتقاد داریم هر کسی تخلف کرده باید نسبت به جرم مرتکب شده پاسخگو باشد.

مدیرعامل مجتمع اقامتی تفریحی ساحل قناری جویبار با بیان اینکه هدف ما ایجاد شغل و کارآفرینی در این مجموعه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم بسر می‌برد و مقام معظم رهبری نیز به بحث رونق تولید تاکید کردند لازم است همه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار هم بایستیم و ما هم در این راستا اقدام به سرمایه‌گذاری کردیم.

مدیرعامل مجتمع اقامتی تفریحی ساحل قناری جویبار  در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در صورت اشتغال‌زایی از بین خواهد رفت که باید همه در این زمینه تلاش کنیم.

 انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول