اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌ریزی مدیریت مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد برای عبور موفق از پیک تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد از برنامه‌ریزی متمرکز و مدیریت مصرف برای عبور موفق از پیک تابستان خبر داد.

برنامه‌ریزی مدیریت مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد برای عبور موفق از پیک تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داوود راهزادی گفت: در فصل تابستان با افزایش میزان مصرف برق، موضوع مدیریت بار و برآورده شدن نیاز مشترکین در زمان اوج بار شبکه، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که با برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه مدیریت مصرف، بدون خاموشی داشتیم ماکزیمم پیک بار مصرف در استان حداکثر 425 مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنترل و کاهش پیک بار تابستان ۹۸ با تعامل با مسئولان استانی و همکاری مردم استان، بدون خاموشی با برنامه در حال سپری شدن است گفت: هماهنگی‌های خوب مجموعه استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم باعث شد نگاه جدیدی در صنعت برق ایجاد شود تا مدیریت مصرف ارزشمندی را در تابستان داشته باشیم.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و همکاری خوب بخش‌های دولتی، خصوصی و مردم، طبق دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر سقف پیک بار در استان را رعایت کردیم و بدون خاموشی عمومی روزهای گرم تابستان را سپری کردیم.

این مسوول با بیان اینکه در همه ایام تابستان پیک مصرف برق در نقطه سبز به جهت رعایت الگوی مصرف و کنترل بار بود گفت: کنترل بار از طریق ستاد پایش بار مصرفی به صورت هوشمند رصد می‌شود که خوشبختانه در این زمینه وضعیت خوبی داشتیم.

راهزادی، از همکاری و دستور استاندار  در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات  تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: از مجموعه مدیران استانی و شهرستانی و مردم  این استان به ویژه کشاورزان عزیز که همکاری صمیمانه‌ای در راستای انعقاد تفاهم نامه‌ها و رعایت الگوی مصرف برق در ساعات بالای پیک مصرف در فصل تابستان داشته‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز امیدواری کرد: ماه پایانی فصل تابستان را با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته  بدون مشکل پشت سر بگذاریم و در برنامه‌ریزی‌های دراز مدت در سال‌های آتی در کنار سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود مدیریت مصرف نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول