اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در جزیره عجایب هفتگانه/ خانه مطبوعات قشم رسمیت ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اکران فیلم‌های سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در جزیره قشم خبر داد.

اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در جزیره عجایب هفتگانه/ خانه مطبوعات قشم رسمیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا کمساری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: برای دومین سال متوالی فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور در سینما سیتی‌سنتر قشم اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فوق از ۲۸ مردادماه آغاز و تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: دو فیلم خارجی و هشت فیلم ایرانی در دو سانس بعد از ظهر و شب به روی پرده خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: ۱۵ کودک قشمی به عنوان داور، آثار جشنواره را به قضاوت می‌نشینند.

کمساری تصریح کرد: سینما سیار قشم نیر در این بازه زمانی در بخش‌های مرکزی، شهاب و حرا اکران فیلم خواهد داشت.

وی از اتمام مقدمات استقرار نمایندگی سینما جوان در منطقه آزاد قشم خبر داد و تصریح کرد: این نمایندگی طی یک ماه آتی در جزیره مستقر می‌شود.

۸۰۰ کودک مستعد در قشم شناسایی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اضافه کرد: در ۱۷ ماه اخیر با اجرای طرح «هنرمند درون من» در ۱۱ روستا به منظور شناسایی کودکان مستعد جزیره ۸۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف هنری شناسایی شده‌اند.

کمساری با بیان اینکه در این بین ۴۰ نفر با کسب بالاترین امتیاز در رقابت‌ها به عنوان استعداد برتر انتخاب شدند، افزود: عمده استعدادهای احصاء شده در حوزه نقاشی و هنرهای تجسمی قرار دارد.

خانه مطبوعات قشم رسمیت ندارد

وی ادامه داد: خانه مطبوعات به این نحوی که در قشم حضور دارد رسمیت ندارد و قانونی نیست و اهالی مطبوعات باید برای احقاق حقوق اصحاب رسانه جزیره ، تشکیل ساختار مناسب را در مسیر قانونی پیش بگیرند.

کمساری اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از تمامی زیرساخت‌های لازم جهت پاسخگویی به تمام نیازهای موجود در حوزه رسانه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول