اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش 100 درصدی آمار فوتی تصادفات در شهرستان بناب/انتقاد از عدم امدادرسانی به موقع تصادفات

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب نسبت به افزایش 100 درصدی آمار تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری هشدار داد.

افزایش 100 درصدی آمار فوتی تصادفات در شهرستان بناب/انتقاد از عدم امدادرسانی به موقع تصادفات

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب شفقی عصر امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای این شهرستان طی سخنانی با اشاره به افزایش 100 درصدی آمار فوتی تصادفات برون شهری و درون شهری بناب اظهار داشت: در کنار سایر عوامل، مردم نیز در افزایش آمار فوتی‌ها در تصادفات دخیل هستند و عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و نیز توصیه‌های پلیس از دلایل افزایش تعداد فوتی‌ها بوده است.

وی با انتقاد از عدم امدادرسانی توسط عوامل ذیربط در بحث تصادفات گفت: یکی از مشکلات که در زمان وقوع تصادفات شاهد آن هستیم، عدم امدادرسانی به موقع است که با تجهیزات کامل نیز در صحنه تصادفات حاضر نمی‌شوند.

شفقی با اشاره به افزایش 100 درصدی آمار تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری طی پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: سال گذشته آمار فوتی در تصادفات برون شهری 5 نفر بود که امسال به 10 نفر افزایش یافته است و آمار تصادفات جرحی نیز در سال گذشته 111 نفر بود که امسال به 69 نفر کاهش یافته و 52 درصد کاهش نشان می‌دهد.

این افسر انتظامی افزود: در تصادفات درون شهری طی 5 ماه ابتدای سال گذشته فوتی نداشتیم اما در 5 ماهه امسال 6 نفر فوتی داشته‌ایم.

شفقی در ادامه تصریح کرد: در بحث تصادفات جرحی درون شهری نیز امسال شاهد کاهش 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات انسانی باشیم، ضروری است نسبت به همکاری و اجرای مصوبات شورای ترافیک بیش از پیش اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول