اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دریچه‌های گاز، مخابرات و آب و فاضلاب در خیابان‌ها از دلایل بروز تصادفات/ از مردم بناب عذرخواهی می‌کنم

شهردار بناب وجود اختلاف سطح خیابان با دریچه‌های مربوط به ادارات گاز، مخابرات و آب و فاضلاب را از دلایل بروز تصادفات درون شهری ذکر کرد.

دریچه‌های  گاز، مخابرات و آب و فاضلاب در خیابان‌ها از دلایل بروز تصادفات/ از مردم بناب عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محبوب تیزپاز نیاری عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب با بیان اینکه موضوع آسفالت به عنوان یک معضل اساسی برای شهرداری بناب بوده و انرژی زیادی را از ما می‌گیرد؛ اظهار داشت: از اینکه نمی‌توانیم به موقع نسبت به آسفالت‌ریزی محلات شهر اقدام کنیم، احساس شرمندگی می‌کنیم.

وی از عدم شستشوی به موقع ظرف آشغال‌ها در محلات مختلف نیز از مردم عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل اینکه خودروهای جمع‌آوری آشغال در این شهر به جهت نیاز به تعمیر نمی‌توانند ارائه خدمات دهند، مجبور شدیم در این خصوص برای اینکه در جمع‌آوری زباله‌ها با مشکل مواجه نشویم از خودروهای بخش خصوصی نیز کمک بگیریم.

تیزپاز با بیان اینکه به دلیل انباشته شدن مشکلات از سال‌های قبل شهرداری بناب را زمین‌گیر کرده است؛ گفت: آمار کشته‌های تصادفات داخل شهر آمار تکان دهندی است و در داخل شهر نباید شاهد این تعداد تلفات جانی باشیم.

کلیددار شهر بناب تأکید کرد: باید با انجام برخی طرح‌ها بتوانیم آمار این تلفات را به حداقل کاهش دهیم.

محبوب تیزپاز نیاری در ادامه وجود اختلاف سطح خیابان با دریچه‌های مربوط به ادارات گاز، مخابرات و آب و فاضلاب را از دلایل بروز تصادفات درون شهری ذکر کرد و گفت: از آنجایی که این دریچه‌ها با خیابان هم سطح نیستند، باعث می‌شوند که تصادفات افزایش یابد از این رو مکاتباتی را با این ادارات برای اصلاح آنها انجام داده‌ایم.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول