اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار سلیمانی: پایگاه‌های بسیج، محلی برای ترویج زندگی اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به اقبال بسیار خوب نوجوان و جوانان به بسیج امیدواریم از محل فعالیت پایگاه‌های بسیج الگوی زندگی اسلامی و توسعه‌یافته‌ را ارائه دهیم.

سردار سلیمانی: پایگاه‌های بسیج، محلی برای ترویج زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خلاقیت‌ها و افتخارات رده‌های برتر بسیج سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به برنامه‌های سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در جهت انتخاب پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج در سطح استان اصفهان تحت عنوان جشنواره مالک اشتر برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی از نقاط جوشان فعالیت‌های انقلاب در میهمن اسلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر در مساجد است که گوشه‌ای کوچک از این فعالیت‌ها در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در شرایط فعلی نیاز جوانان و نوجوان کشور است و یکی از برنامه‌های سازمان بسیج و سپاه‌های استانی این است که در زمان کوتاهی پایگاه‌های نمونه را مورد تقدیر قرار دهند و با برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده همه پایگاه‌های بسیج تمام فعالیت‌های مورد نیاز، اقتضائات فرهنگی، محرومیت‌زدایی و اردوهای جهادی خود را برنامه‌ریزی و صورت‌بندی کنند.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به پشتیبانی‌های مردم از بسیج و با توجه به اقبال خوب نوجوان و جوانان به بسیج امیدواریم در مقابل فرهنگ و ترویج سبک زندگی غربی مقابله کنیم و از محل فعالیت پایگاه‌های محلی بسیج برادر و خواهر الگوی زندگی اسلامی و توسعه‌یافته‌ را ارائه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امیدواریم برپایی این نمایشگاه مشوقی برای فعالیت‌های آینده پایگاه‌های مقاومت بسیج باشد و استان‌هایی که قصد دارند پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر خود را معرفی کنند با برپایی چنین‌ نمایشگاه‌هایی ظرفیت‌ها و فعالیت خود را به خوبی نشان دهند.

انتهای پیام/63113/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول