اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم تجمیع ایستگاه‌های مسافربری در اقلید

فرماندار اقلید با تأکید بر لزوم تجمیع ایستگاه‌های مسافربری گفت: باید زمینه لازم برای اجرای این طرح فراهم و هماهنگی‌ها و بسترسازی لازم صورت گیرد.

لزوم تجمیع ایستگاه‌های مسافربری در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر لزوم احترام به قانون و مقررات تأکید کرد و اظهار داشت: پس‌ازاین هر مسؤول و مدعوی که دیر کرده و تأخیر داشته باشد، حق ورود و شرکت در جلسه را ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای ترافیک و اولویت‌بندی مسائل مطرح‌شده در این شورا و اجرای آن‌ها، گفت: به‌دقت مسائل و مشکلات باید بررسی و با بازدیدهای کارشناسی، تصمیمات لازم گرفته و اجرا شود.

تجمیع ایستگاه‌های مسافربری ازجمله مسائلی بود که فرماندار اقلید به آن اشاره و بیان کرد: جلسه‌ای به‌منظور بررسی این موضوع برگزار شد و شهردار اقلید نیز قول همکاری و مساعدت برای درنظرگرفتن تسهیلات و اتخاذ تمهیداتی برای رفاه حال مردم داد.

بزرگی ادامه داد: باید زمینه لازم برای اجرای این طرح فراهم و هماهنگی‌ها و بسترسازی لازم صورت گیرد.

فرماندار اقلید ساماندهی سواری‌های مستقر در میدان قرآن را ضروری خواند و بیان داشت: نظارت بر حفاری‌ها و اجرای آن پیش از آسفالت معابر و خیابان‌ها، از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه شود.

بزرگی در پایان سخنان خود به نزدیک شدن به محرم و عزاداری‌های این ماه اشاره کرد و با تأکید بر لزوم نظم شهری در این ایام، اظهار داشت: با توجه به حضور هیأت‌های مذهبی و عزاداران در سطح شهر، در مسیرهای اصلی و مشخص اجرای این آیین‌ها باید کنترل و نظارت بهتر و بیشتری صورت گرفته و تلاش شود نظم شهری، کاهش ترافیک و ارتقای امنیت بیش‌ازپیش تحقق یابد.

به گزارش فارس، موضوع کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی شهریورماه، یکی دیگر از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

با توجه به استفاده خانواده‌ها از فرصت باقیمانده تعطیلات تابستانی در شهریورماه و افزایش آمار حوادث ترافیکی، به پیشنهاد وزارت بهداشت، کمپینی درزمینهٔ کاهش حوادث برگزار می‌شود که ارتقای فرهنگ ترافیکی، اعلام نقاط حادثه‌خیز شهرها و جاده‌ها به عموم مردم، افزایش هوشیاری رانندگان، ایمن‌سازی ورودی شهرها و... ازجمله اهداف این طرح است که با همکاری شهرداری، پلیس‌راه، راهور، شورای اسلامی و...صورت می‌گیرد.

گفتنی است، به دستور فرماندار اقلید از حضور و ورود مسؤولان و مدعوین جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در ساعت مقرر و مشخص‌شده، در جلسه حضور نیافتند، ممانعت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول