اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محور مقاومت در اجلاسیه شهدای شاهرود به تصویر کشیده شد

امام جمعه شاهرود گفت: با تلاش دست‌اندرکاران، محور مقاومت در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود به تصویر کشیده شد.

محور مقاومت در اجلاسیه شهدای شاهرود به تصویر کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق یک، شهردار شاهرود و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

رئیس ستاد سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران که زحمات بسیاری در این اجلاسیه کشیدند، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: در این بیانیه بر افتخار به گذشته و امید به آینده تأکید شده و کارهای عملی این‌چنینی افتخار به گذشته و امید به آینده را برای نسل جوان به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی افزود: محور مقاومت که منطقه را فرا گرفته و در آینده جهان را فرا خواهد گرفت، از این نوع کارهاست که گوشه‌ای از آن در اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود به تصویر کشیده شد.

امام جمعه شاهرود تأکید کرد: برپایی این مراسم در راستای تکریم عوامل اجرایی خوب است؛ اما باید به نمایندگی از آنها، از حداقل سه نفر در نمازجمعه تجلیل کرد، چراکه تقدیر شایسته و تأثیرگذار در نمازجمعه که جمعیت گسترده‌ای در آن حضور دارند، باید انجام شود که حتماً آن را اجرا خواهیم کرد.

احمد حسین‌پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مدیر اجرایی سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در این مراسم با تقدیر از همه عوامل اجرایی و دستگاه‌های اجرایی در برپایی این اجلاسیه با بیان نمونه‌های از فعالیت‌های انجام‌شده، اظهار کرد: این مراسم با هدف فراموش نکردن همه عوامل دست‌اندرکار اجلاسیه برپا شده است تا بدانیم با همت و همدلی همه عوامل و دستگاه‌ها توانستیم، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تعمیق کنیم و نشر دهیم.

در این مراسم که با مولودی‌خوانی همراه بود، به نمایندگی از کمیته‌های سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، دستگاه‌های اجرایی دخیل در این برنامه و خیران و مؤثران شهرستان لوح تقدیر و تندیس اجلاسیه شهدا اعطا شد.

سومین اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد از 15 تا 20 مردادماه در وادی‌السلام شاهرود با اجرای نمایش بر بال ملائک و با بازدید بیش از 30 هزار نفر برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول