اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح 25 واحد تولیدی همزمان با هفته دولت در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 250 میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 25 واحد تولیدی همزمان با هفته دولت در کردستان

محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری جمعا 250 میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: واحد تولید لوازم خانگی تلویزیون، آب سردکن و ساندویج‌ساز با عنوان آیریا و نداد کسری با ظرفیت 150 هزار دستگاه در سال در این هفته در سقز افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: شرکت فراسازان توتون آپادانا که تولیدکننده سیگارت فیلتردار و انواع تنباکوی معطر معسل است با سرمایه‌گذاری یک هزار و 500 میلیارد ریال نیز در سقز افتتاح می‌شود.

وی گفت: این واحد تولیدی سالانه 500 تن انواع تنباکوی معطر و 5 میلیارد نخ سیگارت فیلتردار تولید و برای 310 نفر نیز اشتغال ایجاد می‌کند.

دره‌وزمی تصریح کرد: در هفته دولت واحد تولیدی مهرپوش آوالان که تولیدکننده اوراق فشرده چوبی و روکش ملامینه است با سرمایه‌گذاری 490 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 167 نفری در شهرستان دهگلان ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح و کلنگ‌زنی واحد تولیدی بتن گازی ژیوار غرب تولیدکننده بتن خشک متخلخل در سنندج، کانیبا نور و برزین زاگرس تولید کننده چراغ‌های LEDدار در بانه و همچنین شرکت سپهر صنعت آرتا تولیدکننده کنسانتره اهن درقروه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این هفته است.

انتهیا پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول