اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح 145 پروژه زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح 145 پروژه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 145 پروژه زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از افتتاح 145 پروژه عمرانی و اقتصادی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها مربوط به سه دستگاه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیز امور عشایری استان سمنان است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی به مجموع اعتبار هزینه‌شده برای تکمیل این تعداد پروژه اشاره کرد و افزود: درمجموع برای تکمیل این 145 پروژه بیش از 769 میلیارد و 472 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: از این تعداد 111 پروژه مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در بخش کشاورزی بوده و 34 پروژه نیز از پروژه‌های تولیدی و اقتصادی است که با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است.

میرعماد با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی هفته دولت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درمجموع برای 738 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند، یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های تولیدی و اقتصادی هفته دولت در بخش کشاورزی استان سمنان نیز 234 فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درمجموع برای پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح در هفته دولت امسال در بخش کشاورزی بیش از 432 میلیارد و 562 میلیون ریال اعتبار صرف شده است، عنوان کرد: برای 34 پروژه قابل‌افتتاح تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی استان سمنان در هفته دولت نیز 336 میلیارد و 910 میلیون ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که بخشی از آن تسهیلات اعطایی دولت به متقاضیان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح این سازمان در هفته دولت، بیان کرد: از مجموع این پروژه‌ها 107 پروژه عمرانی و تولیدی سهم سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است که درمجموع با صرف 546 میلیارد و 999 میلیون ریال آماده افتتاح شد.

میرعماد خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور عشایری استان سمنان نیز به ترتیب سهم 20 و 18 پروژه‌ در پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت در حوزه فعالیتی وزارت جهاد کشاورزی دارند و درمجموع برای 175 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول