اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سند ۲۰۳۰ نقشه دشمنان برای دوری آنها از دین است

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده گفت: دشمن از زمان پهلوی بر روی اجرای سند 2030 کار می‌کند تا سال ۲۰۳۰ همه جوانان دنیا مطیع و برده آنها بوده و با دین و اسلام مبارزه کنند.

سند ۲۰۳۰ نقشه دشمنان برای دوری آنها از دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خزعلی عصر امروز در همایش بانوان رضوی در ارومیه اظهار کرد: دشمن امروزه در حال تخریب همه باورها و فرهنگ‌های اسلامی است که امامان معصوم(ع) برای حفظ آنها خون داده و به شهادت رسیده‌اند که یکی از این نمونه‌ها سند ۲۰۳۰ است که دشمن از زمان پهلوی بر روی آن کار می‌کند تا سال ۲۰۳۰ همه جوانان دنیا مطیع و برده آنها بوده و با دین و اسلام مبارزه کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: خداوند در قرآن مومنان را بر صبر توصیه کرده است که برای این منظور باید بر مشکلات اقتصادی و سختی‌ها صبر کرد و تا زمان پیروزی نهایی از تلاش دست برنداشت.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده ادامه داد: امروزه ایران در چند جبهه از جمله نظامی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در حال جنگ است که در جنگ نظامی جوانان انقلابی در سوریه، عراق و یمن جانانه در برابر دشمن ایستاده و آنها را به عقب می‌رانند اما در جنگ فرهنگی عقب هستند که برای مرزبانی از این جنگ بانوان نقش مهمی دارند.

وی عنوان کرد: در جنگ با دشمنان نباید از تعداد اندک نیروها هراسید چرا که جنگ‌های صدر اسلام که با تعداد اندک مومنان به پیروزی رسید نمونه خوبی برای اثبات این موضوع هستند.

خزعلی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمنان با وجود قدرت و تحریم با زدن پهبادشان توسط ایران جرات هیچ واکنشی را پیدا نکردند این همان تحقق وعده خداوند است که می‌فرماید با توکل بر خدا از قدرت دشمن نترسید و فقط به خدا ایمان داشته و به او توکل کنید.

وی خاطرنشان کرد: آنان که به خداوند باور دارند از تهدید دشمنان هراسی به دل راه نمی‌دهند در قرآن نیز آمده است که خداوند پیروان حضرت موسی(ع) را با عبور از رودخانه نیل و غرق کردن فرعونیان نجات داد و این همان نتیجه ایمان و توکل بر خدا است.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده گفت: امروزه آمریکا در سراشیبی و افول قرار دارد و به لطف خداوند دیوانه‌ای چون ترامپ رئیس‌جمهور این کشور شده و آبرو و حیثیت آن را در جهان از بین می‌برد و این همان وعده امام خامنه‌ای است که در سال ۹۴ فرمودند: از تهدید آمریکا نترسید که آنها هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: اما در برابر این اقدامات دشمنان، بانوان به عنوان مرزبانان فرهنگی ایستاده‌اند و برای موفقیت و پیروزی در این راه باید بر روی حجاب و کلمه باید کار کرده و به کودکان آموزش داد که بایدها همیشه اجبار نیست بلکه به صلاح و نفع آنها است.

خزعلی افزود: پوشش براساس فطرت و عقلانیت بوده و انسان‌ها از همان ابتدای خلقت از پوشش استقبال کرده‌اند، امروزه اگر برخی بانوان با عرضه خود به دنبال شغل هستند ارزش خود را پایین آورده و ابزاری برای بهره‌برداری دیگران می‌شوند و در واقع دستور رعایت حجاب متن قرآن است.

وی تصریح کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌شان تجزیه ایران به هفت کشور و سپس کاهش تعداد جمعیت است تا به تدریج نسل آنها از بین رود و «برژینسکی» در این ارتباط می‌گوید با ایران مذاکره را طول بدهید چرا که آنها در آینده وجود نخواهند داشت، جمعیت‌شان کاهش یافته و فرهنگ‌شان تغییر خواهند یافت، اما اجازه چنین کاری به دشمنان داده نخواهد شد.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند که مسلمانان سطح جهان نابود بشوند و حتی طبق نقشه آنها آمده است که در آینده برخی کشورها وجود نداشته باشد که یکی از این کشورها ایران است.

وی بالا بردن سن ازدواج، گسترش فساد و فحشا در جامعه با آموزش مسائل جنسی به کودکان در قالب سند ۲۰۳۰، دست‌کاری رژیم غذایی ایرانیان و عقیم‌سازی آنها را از جمله برنامه‌های دشمنان برای نابودی جمعیت مردم ایران برشمرد.

خزعلی گفت: دشمنان هر بار موضوعات مختلفی را مطرح می‌کنند که FATF، اینتکس و برجام نمونه این برنامه‌ها است که هدفی جز تسلیم مردم ایران ندارند اما مردم در برابر همه این اقدامات ایستادگی کرده و اگر امروزه دانه‌درشت‌ها زندانی و به زندان فرستاده می‌شود نشان‌دهنده این است که مسیر درستی را پیش گرفته و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول