اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌برداری از ۴۶ پروژه هفته دولت در شهرستان کامیاران

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۴۶ پروژه در حوزه‌های مختلف گازرسانی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ... در شهرستان کامیاران آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از ۴۶ پروژه هفته دولت در شهرستان کامیاران

مسعود الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت ۴۶ پروژه در حوزه‌های مختلف گازرسانی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ... در شهرستان کامیاران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه گازرسانی ۱۱ پروژه شامل گازرسانی به روستاهای پشته، گاوشان، یمینان علیا، یمینان سفلی، طاینه و یوسف‌آباد و همچنین گازرسانی به تعدادی واحد مرغداری در روستاهای طا، قورق، موچش و سیاناو به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان کامیاران ادامه داد: در حوزه منابع طبیعی هفت پروژه شامل احداث سدهای رسوب‌گیر گابیون و ملاتی و عملیات بیومکانیکی در روستاهای کومایین و خامسان افتتاح می‌شود.

وی گفت: آماده‌سازی و آسفالت راه روستایی الک‌کهنه، دره‌ویان علیا، کوره دره سفلی و کره‌گل از جمله پروژه‌های است که در هفته دولت در بخش راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

الماسی تصریح کرد: سنگ‌فرش معابر روستایی، زیرسازی معابر روستایی، جدول‌گذاری معابر روستایی، آسفالت معابر داخل روستای خامسان، اجرای شبکه فاضلاب و آب شرب روستای شیردانه، احداث پارک تپه میرمحمد در کامیاران و ساخت ایستگاه خودکار هواشناسی از دیگر پروژه‌های است که در هفته دولت در شهرستان کامیاران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول