اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: از بازیکنانم ممنونم که با تمام وجود بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز گفت: در بازی دوستانه پیش از فصل با استقلال نکات زیادی دستگیرمان شد.

خطیبی: از بازیکنانم ممنونم که با تمام وجود بازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در پایان دیدار ماشین‌‌سازی مقابل استقلال در مورداین بازی اظهار داشت: در نیمه اول سعی کردیم تا عمق دفاع خود را ببندیم. عرض دفاع خود را کم کردیم و به حریف اجازه کار ندادیم. در نیمه اول چند فرصت گلزنی هم داشتیم که از آنها به خوبی استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با حضور بازیکن بلندقامت استقلال متوجه شدیم که آنها به دنبال سانتر از جناحین هستند و تلاش کردیم تا مقابل آنها بایستیم. با این حال چند بار آنها توانستند سانتر کنند، اما بازهم موقعیت مسلم گلزنی به آنها ندادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درخصوص تعویض‌هایش خاطرنشان کرد: دو بازیکن ما مصدوم شدند که اتفاقا همین دو بازیکن دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه شده بودند. آنها فرصت زیادی نداشتند و به همین دلیل در بازی امروز دچار مصدومیت شدند.

خطیبی درخصوص شکست  بر صفر تیمش مقابل استقلال در بازی دوستانه پیش از فصل، تصریح کرد: در آن مسابقه ما چند بازیکن تستی در ترکیب خود داشتیم. در آن بازی استقلال خیلی به ما فشار آورد و البته ما هم نکات زیادی از آن دیدار دستگیرمان شد. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول