اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است، گفت: زمانی انگلیسی ها در کشور تصمیم گیر بودند اما اکنون ملت ایران تعیین‌کننده سرنوشت خود هستند.

خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیران یگان‌های پشتیبانی‌کننده نیروهای مسلح در استان به مناسبت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی کشور با تبریک این روز به تمام تلاشگران عرصه پشتیبانی و دفاعی اظهار کرد: خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است.

وی موفقیت ایرانی ها در صنایع دفاعی را استخوانی در گلوی آمریکا و انگلیس عنوان کرد و افزود: زمانی انگلیسی ها در کشور تصمیم گیر بودند اما اکنون ملت ایران تعیین‌کننده سرنوشت خود هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه صنایع دفاعی ما در عرصه هوا، دریا و زمین رشد داشته است، افزود: امروز از ساخت رادار اس ۳۰۰ عبور کردیم و این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

فلاحتی، اقتدار دفاعی ایران را در مسیر دین و ارزش‌های اسلامی دانست و بیان کرد: وجود جوانان با اراده و مومن از ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در سایه ایمان به خدا به اقتدار رسیده است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای عقاید جوانان تلاش ویژه داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار انتقال دانش نیروهای صنعت دفاعی کشور به جوانان در این عرصه شد و گفت: با جوانان رابطه معنوی برقرار کنید تا احساس کنند پدری دلسوز برای آنها هستید.

فلاحتی به اعمال تحریم‌ها علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: از منابع موجود استفاده بهینه داشته باشید و از پرتی‌ها بکاهید ضمن اینکه به جوانان حفظ و حراست از ساخته‌ها و داشته‌ها را بیاموزید.

وی با تاکید بر نظارت و بازرسی در زیرمجموعه مدیریتی تصریح کرد: یکی از گرفتاری‌های کشور ما ناشی از فقدان نظارت هاست بنابراین می‌طلبد بر حفظ و حراست از کیان عمومی جامعه نظارت و نظم حاکم باشد زیرا نظم انسان را به موفقیت می‌رساند.

ساخت تمام سامانه‌های دفاعی کشور در داخل
مدیر صنایع دریایی شهید تمجیدی نیز در این دیدار با اشاره به وجود ۴۰ هزار مستشار خارجی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اظهار کرد: درگذشته تمام تجهیزات دفاعی از خارج کشور وارد می شد.

ناخدایکم جهانبخش امیری به اعمال تحریم‌ها با وقوع جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ابتدا نگه‌داری تجهیزات نظامی مطرح شد و سپس نهضت قطعه‌سازی در کشور راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به نیاز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات جدید در دهه دوم انقلاب بیان کرد: مهندسی معکوس در تسلیحات نظامی را انجام دادیم و ساخت تجهیزات در داخل کشور آغاز شد.

مدیر صنایع دریایی شهید تمجیدی به طراحی و ساخت سامانه‌های به‌روز طبق اوامر فرماندهی معظم کل قوا در دهه سوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اکنون روزانه شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در تجهیزات نظامی هستیم و تمام سامانه‌های دفاعی کشور در داخل ساخته می‌شود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول