اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیش از 200 واحد تولیدی در همدان نیاز به احیا دارد

استاندار همدان با بیان اینکه یک‌هزار واحد تولیدی فعال داریم که نیاز به تقویت برای افزایش توان تولید دارد گفت: بیش از 200 واحد نیاز به احیا دارند که در 10 سال گذشته به دلیل بدهی بانکی تملک شده یا مشکل خط تولید دارند.

بیش از 200 واحد تولیدی در همدان نیاز به احیا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه دو شهید رجایی و باهنر را گرامی می‌دارم اظهار کرد: این ایام به واسطه ویژگی‌های بازر شهدای دولت به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

وی گفت: هر ساله در این ایام ضمن گرامیداشت و یاد و خاطر این دو بزرگوار فرصتی فراهم می‌شود تا گوشه‌ای از اقدامات دولت عرضه و برخی ارزش‌ها و نکات مهم یادآوری شود.

استاندار همدان گفت: از مهمترین ویژگی‌هایی که شهیدان رجایی و باهنر را ماندگار کرده ساده‌زیستی و کار شبانه‌روزی آنها و دولت ایشان بود.

وی ادامه داد: شهید رجایی و کابینه ایشان خود را به معنای واقعی وقف خدمت‌رسانی و رفع مسائل و مشکلات کشور کرده بودند و این مهم در ماندگاری نام و خاطره شهیدان عزیز اثربخش بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه امروز بعد از 40 سال هر کدام به سهم خود و در جایگاه خود با الگو گرفتن از دولت مکتبی و انقلابی تحت رهبری مقام معظم رهبری وظیفه سنگینی به دوش داریم افزود: رهبری در حضور دولت فرمودند قوه مجریه میدان‌دار و عهده‌دار وظایف سنگین کشور است.

وی گفت: مسوولان در خط مقدم خدمت‌رسانی با وجود مسائل و مشکلاتی که کشور با آن مواجه است باید به این واقعیت توجه کنند که به وظایف خود عمل کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه هفته دولت را فرصتی برای بیان وظایفی که نسبت به مردم داریم می‌دانیم تأکید کرد: دشمن اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده تا موجبات نارضایتی مردم، فاصله گرفتن آنها از حاکمیت، فروپاشی اقتصاد و فروپاشی نظام را رقم بزند.

وی با بیان اینکه دشمن غافل از این است که در 40 سال گذشته نسل‌های مختلف پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب و امام دارند افزود: دولت به عنوان پیشرو در مبارزه با تحریم‌ها به لطف خدا و با حمایت رهبری اجازه نداد نقشه شوم دشمن محقق شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه در عرصه دیپلماسی و سیاست داخلی توفیقات قابل توجهی حاصل شده است گفت: دشمنان با گستراندن بذر یأس و ناامیدی می‌خواهد روحیه یاس را مستولی کند که باید مراقب باشیم.

وی با تأکید بر اینکه پس از چندین ماه فشار سنگین امروز شاهد ثبات نسبی در بازار هستیم گفت: در سفر وزیر صمت به استان مطرح شد که با وجود همه تحریم‌ها هیچ یک از واحد‌های تولیدی استان به خاطر تحریم تعطیل نشده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم با صبر انقلابی‌ نهایت بردباری را به کار بردند و نقشه شوم آمریکا را نقش بر آب کردند اظهار کرد: امروز شرایط در حال تغییر است.

وی افزود: ایران پهپاد آمریکایی را به زیر کشید و در مقابل قلدری انگلیس از کیان ایران دفاع کرد، همین اقتدار ایران باعث شد مواضع کشور‌های خلیج فارس تغییر کند.

شاهرخی ادامه داد: یکی از نکات دیگری که دشمن دنبال می‌کند ایجاد تفرقه است که این خط هم قطعا جواب نداده و نخواهد داد چراکه وحدت یکی از رموز پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محور‌های جدی در استان بسترسازی برای سرمایه‌گذاری است بیان کرد: توجه به تقویت واحد‌هایی که بنا به دلایل مختلف کمتر از ظرفیت کار می‌کنند در برنامه قرار دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یک‌هزار واحد تولیدی در استان داریم که نیاز به تقویت برای افزایش توان تولیدی دارد افزود: بیش از 200 واحد نیاز به احیا دارند که در 10 سال گذشته به دلیل بدهی بانکی تملک شده یا مشکلات خط تولید دارند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 705 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی در حوزه عمرانی و اقتصادی می‌شود افزود: ارزش این طرح ها 1100 میلیارد تومان است و برای یک‌هزار و 233 شغل ایجاد می‌کند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه طرح‌های متعددی در حال طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای اجراست بیان کرد: با وجود همه مشکلات مالی و فشار‌ها استان در بخش‌های مختلف به مثابه یک کارگاه بزرگ است.

انتهای پیام/89045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول