اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان در راستای گسترش تعاملات علمی و بین‌المللی به امضا رسید. بیش از ۹۵ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه FHM پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می‌شوند.

همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در جلسه امضای این تفاهم‌نامه که با حضور صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دوست محمدیان مدیرکل امور بین‌الملل و مشاور رئیس دانشگاه FHM آلمان برگزار شد، پیرامون تأسیس مدرسه تجارت مشترک با استفاده از اساتید هر دو دانشگاه و اعطای گواهینامه بین‌المللی به عنوان اولین همکاری علمی مشترک گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

فرج اله طالبی اتویی مدیرکل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تبادل اساتید و دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اساتید، برگزاری رویدادهای علمی بین‌المللی مشترک و برگزاری مدرسه کسب‌وکار مشترک را از زمینه‌های مهم همکاری علمی و بین‌المللی این تفاهم‌نامه برشمرد.

دانشگاه FHM آلمان دارای هشت شعبه در کشور آلمان است و تمرکز این مراکز بر آموزش‌های مهارتی، ایجاد کسب‌وکار و کارآفرینی است. طبق آمار رسمی وزارت علوم آلمان فدرال بیش از ۹۵ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه FHM سریعاً پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می‌شوند که از این تعداد حدود ۹۰ درصد در دوره کارآموزی جذب و استخدام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول