اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی معدن طلا در بردسکن

فرماندار بردسکن از سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی یکی از معادن طلا در شهرستان و گفت: پیرو تقاضای مدیر یکی از معادن بردسکن برای تأمین نیروی مورد نیاز در معدن مس، آمار کلیه افراد بیکار جمع‌آوری و از طریق فرمانداری و بخشداری این افراد به این معدن معرفی می‌شوند.

سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی معدن طلا در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست خبری در محل فرمانداری این شهرستان گفت: خبرنگاران یکی از ارکان مهم در یک شهرستان برای فرماندار و مدیران در بخش‌های مختلف هستند.

فرماندار بردسکن اظهار کرد: بردسکن دارای 10 معدن فعال در عرصه‌های مختلف آهن، مس و طلا است که امیدواریم در چند سال آینده بیکاری در شهرستان نداشته باشیم.

وی به جذب یک سرمایه‌گذار دیگر در بردسکن اشاره کرد و افزود: معدنی که به این سرمایه‌گذار در مناقصه واگذار شد 147 کیلومتر ذخیره معدنی دارد که می‌تواند کمک زیادی به‌اشتغال در این شهرستان کند.

شاکری افق کاری معادن در این شهرستان را یک افق 30 تا 40 ساله نام برد و اضافه کرد: پیگیری ما در خصوص معادن ایجاد زنجیره تولید است که از خام‌فروشی جلوگیری به‌عمل آید.

فرماندار بردسکن یادآور شد: پیرو تقاضای مدیر یکی از معادن بردسکن برای تأمین نیروی مورد نیاز در معدن مس، آمار کلیه افراد بیکار با تخصص‌های مختلف و نیز عادی توسط دهیاری‌ها جمع‌آوری و از طریق فرمانداری و بخشداری این افراد برای کار به این معدن معرفی می‌شوند.

وی از سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومانی یکی از معادن طلا در شهرستان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر شرکت فرش عرسین در انابد برای یک هزار نفر شغل ایجاد کرده است و چنانچه محدودیت‌های کاری برای شرکت کاهش یابد و تمهیدات لازم فراهم شودف توانایی جذب 10 هزار نفر را در شهرستان دارند.

شاکری به نامناسب بودن محور بردسکن به سبزوار اشاره کرد و گفت: پیگیری‌هایی توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است که علاوه بر روکش آسفالت این محور، دوبانده شدن محور بردسکن تا خلیل‌آباد سرعت گیرد.

فرماندار بردسکن از برگزاری مناقصه‌ای برای جذب پیمانکار با اعتبار 3 میلیارد تومان که به‌صورت اوراق برای سال 1400 است، خبر داد و از پیمانکاران دارای صلاحیت از طریق اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی دعوت به همکاری کرد.

وی بحث مدیران پروازی و یا مدیرانی که محل سکونت آن‌ها در شهرستان نیست را از برنامه‌های خود بیان کرد و افزود: مصرانه پیگیر هستیم تا این افراد تکلیف خود را روشن کنند و تا پایان شهریورماه در بحث ارزیابی‌ها مشخص می‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: مدیران باید محل سکونتشان در شهرستان باشد تا بتوانند بیشتر در جریان امور حوزه کاری خود و برنامه‌های شهرستان باشند، کشور به مدیرانی نیاز دارد تا جهادی کار کنند.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول