اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در کشور

همزمان با هفته دولت امسال، 28 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در 11 استان کشور بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، در استان اردبیل در هفته دولت شیفت عصر درمانگاه تامین اجتماعی گرمی در 1200 مترمربع و یک طبقه با هزینه 14 میلیارد ریال راه اندازی می شود.

درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار در استان اصفهان از دیگر پروژه های هفته دولت این سازمان است . این درمانگاه در زیربنای 670 مترمربع و در 2 طبقه و با هزینه 23 میلیارد ریال و 500 میلیون ریال احداث شده است.

در استان بوشهر، سه پروژه درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار می گیرد که درمانگاه غدیر دیر در زیربنای 1800 مترمربع  در 2 طبقه و با هزینه 80 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است. همچنین بخش اطفال بیمارستان مهر برازجان در150 مترمربع  زیربنا و با اعتبار یک میلیارد ریال احداث شده و توسعه بخش های ویژه بیمارستان سلمان فارسی از 12 به 18 تخت در150 مترمربع  زیربنا و 80 میلیارد ریال دیگر طرح این سازمان در استان بوشهر است.

ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان آیت الله کاشانی در زیربنای 545 مترمربع و و با هزینه 18 میلیارد ریال ، ارتقای هتلینگ لابی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهردر زیربنای 530 مترمربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال و احداث درمانگاه عمومی فشافویه در زیربنای 2600 مترمربع و با اعتبار 130 میلیارد ریال در بخش ساختمان و 25 میلیارد ریال در بخش تجهزات پروژه های درمانی تامین اجتماعی در استان تهران در هفته دولت است.

در استان خراسان شمالی در همین ایام، ارتقاء هتلینگ بخش داخلی و بازسازی و ارتقای واحد لندری بیمارستان  بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه (ع) بجنورد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ارتقاء هتلینگ بخش سی سی یو بیمارستان شفاء سمنان دیگر پروژه سازمان تامین اجتماعی است که برای راه اندازی آن در 300 مترمربع 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

در استان فارس، درمانگاه تامین اجتماعی شهدای سپیدان در 2200 مترمربع و در 2 طبقه و با اعتبار 90 میلیارد ریال ساخته شده است که در هفته دولت افتتاح می شود. بازسازی آزمایشگاه بیمارستان شهید دکتربهشتی شیراز دیگر پروژه این استان است که در 800 مترمربع و و 16 میلیارد ریال آماده خدمت رسانی به بیمه شدگان است.

در استان کردستان 4 پروژه تامین اجتماعی مورد افتتاح قرار می گیرد که درمانگاه های کامیاران و بانه هر کدام در زیربنای 2 هزار و 178مترمربع از جمله آنهاست .  راه اندازی استانداردسازی و افزایش فضای بخش اورژانس بیمارستان سنندج در 1240 مترمربع و راه اندازی بخش زایمان بیمارستان سنندج بر اساس ارتقای الگوی LDR دیگر پروه های این سازمان در استان کردستان است.

در استان کرمان در هفته دولت پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان  در 3 هزار و 674 مترمربع کلنگ زنی می شود و  استاندارد سازی آشپزخانه بیمارستان امام علی(ع) زرند با 630 مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

افتتاح درمانگاه های تامین اجتماعی در شهرستان های پاوه و جوانرود، راه اندازی تصویربرداری تمام دیجیتال بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه و کلنگ زنی ساخت اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه در 1600 متر مربع زیربنا پروژه های هفته دولت سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه است.

در استان همدان 5 پروژه در هفته دولت بهره برداری می شود که ساخت انبارداروئی بیمارستان دکتر غرضی ملایر در یک هزار مترمربع و با هزینه 44 میلیارد و 500 میلیون ریال،  بازسازی فضای رادیولوژی ، سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان دکتر غرضی ملایردر 380 مترمربع زیربنا و 5 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل  (CSR ) بیمارستان دکتر غرضی ملایر در 1200 مترمربع زیربنا و هزینه 10 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی زایشگاه بیمارستان دکتر غرضی ملایر  در 750  مترمربع و هزینه 11 میلیارد ریال و بازسازی واحد لندری بیمارستان آتیه همدان در زیربنای 513 مترمربع و 23 میلیارد ریال و 272 میلیون ریال، طرح های هفته مذکور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول