اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگاه‌های نظارتی گزارش عملکرد عینی برای موضوع عفاف و حجاب ارائه دهند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی گزارش عملکرد عینی برای موضوع عفاف و حجاب ارائه دهند، گفت: متأسفانه باید ساعت‌ها به‌دنبال پوشاک متناسب با شئونات اسلامی در بازارها معطل ماند.

دستگاه‌های نظارتی گزارش عملکرد عینی برای موضوع عفاف و حجاب ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با هیأت دولت بر موضوع حجاب تاکید ویژه داشته و این موضوع را حاکمیتی و نه فردی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر افزود: در موضوع حجاب تکالیف قانونی برای دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در نظر گرفته شده است و پیشنهاد می‌کنم در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی استان گزارش عملکرد عینی و نه تعداد تشکیل جلسات، ارائه شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه ویترین و مانکن‌های نامناسبی در سطح شهر مشهد مشاهده می‌شود و وقتی به‌دستگاه‌های نظارتی گلایه می‌شود، اعلام می‌کنند که بازرسان محدودی برای نظارتی در اختیار دارند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: در موضوع فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب برخی از مراکز فرهنگی شهر مشهد از رسالت‌های اصلی خود دور شده و تنها به‌برگزاری کلاس‌های آشپزی و خیاطی می‌پردازند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: به‌طور مکرر مردم متدین و شریف مشهدالرضا مراجعه می‌کنند و اعلام می‌کنند برای خرید یک لباس متناسب با شئونات اسلامی باید ساعت‌ها در بازارها معطل شوند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول