اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دریافت 60 میلیارد تومان برای تأسیس خوابگاه دانشجویی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه 50 نقطه را برای احداث خوابگاه شناسایی کرده‌ایم، گفت: امسال با دریافت اعتباری بیش از 60 میلیارد تومان از درآمدهای اختصاصی دانشگاه 10 خوابگاه دانشجویی راه اندازی می کنیم.

دریافت 60 میلیارد تومان برای تأسیس خوابگاه دانشجویی

رضا مهدی معاون  فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این دانشگاه تا کنون نزدیک به 10 خوابگاه را کلنگ زنی کرده است گفت: در حال حاضر این دانشگاه برای  15 هزار دانشجو نیازمند تأمین خوابگاه است که در این رابطه 50 نقطه را در سراسر در استان های مختلف شناسایی کرده واکنون خوابگاه های در حال احداث این دانشگاه خوشبختانه بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

* دریافت 60 میلیارد تومان از درآمدهای اختصاصی دانشگاه

وی افزود: امسال یکی از برنامه های مهم این دانشگاه تأسیس 10 خوابگاه دانشجویی است که برای تکمیل و راه اندازی آنها مجوز نزدیک به 60 میلیارد تومان بودجه را از درآمدهای اختصاصی دانشگاه گرفته ایم.

* باید خوابگاه 200 نفره راه اندازی کنیم

مهدی تصریح کرد: بیش از 10 هزار دانشجو این دانشگاه اکنون در خوابگاه های خود گردان و استیجاری اسکان دارند که باید در این رابطه برای ساماندهی و بهبود وضعیت دانشجویان خوابگاه های 200 نفره راه اندازی کنیم.

* 32 هزار دانشجوی این دانشگاه درخوابگاه اسکان دارند

معاون  فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:از 32 هزار دانشجوی این دانشگاه که درخوابگاه اسکان دارند نزدیک به 15 هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند و حدود 17 هزار نفر دیگر پسران هستند.

* دانشگاه نیازمند اعتبار قابل توجهی از سوی دولت است

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای برای ارتقاء رتبه و سطح کیفی خوابگاه های خود نیازمند اعتبار قابل توجهی از سوی دولت است چراکه در حال حاضر تعداد زیادی از خوابگاه های دانشگاه دارای  4 هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول