اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهره‌برداری از ۷۹ طرح عمرانی در شهرستان جهرم

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: ۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۷۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان جهرم افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از ۷۹ طرح عمرانی در شهرستان جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مهدی شفیعیان عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به کارگزاران، مسئولان، کارکنان خدوم دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام که به فرموده رهبری انقلاب وارد مرحله دوم خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است، ما نیز باید خدمات را به مردم معرفی کنیم.

 وی افزود: در این راستا وظیفه همه مسئولان است که از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و تلاش کنند تا امید را در دل مردم زنده نگه دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه در هفته دولت با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، سعی بر آن شده است تا بتوانیم مردم را امیدوارتر کنیم، عنوان کرد: خدماتی که در سال‌های اخیر در شهرستان ارائه شده در قالب کلیپ‌های صوتی و تصویری برای مردم بازگو و این هفته را مغتنم می‌شماریم تا بتوانیم بخشی از وظایفی که به انقلاب و کشورمان داریم، ادا کنیم.

شفیعیان ابراز داشت: امسال در هفته دولت ۷۹ پروژه با اعتباری معادل ۱۷۳ میلیارد تومان افتتاح و خدمات جدیدی به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی شهرستان جهرم می‌توان به پیشرفت قابل توجه منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد، بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی و بسته اقتصادی تاکنون پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر ۷۰ هکتار از آن آماده سازی شده است. موضوع بندر خشک و ایستگاه راه‌آهن در همین منطقه به صورت جدی پیگیری شده و می‌تواند شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

شفیعیان در خصوص فرودگاه جهرم، بیان داشت: توسعه باند و احداث ترمینال فرودگاه در راستای ارتقا خدمات رفاهی برای مسافران و بهره‌مندی بهتر از خدمات فرودگاه از بعد اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۳۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر سطح کشت گیاهان دارویی است، گفت: امیدواریم در حوزه بازاریابی آن نیز بتوانیم موفقیت‌هایی کسب کنیم و در تلاش هستیم که ۲۰ هکتار زمین را به مجموعه شهرک صنعتی اضافه کرده و بتوانیم ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

شفیعیان ادامه داد: همچنین کارگروه رفع موانع تولید به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می‌کند و با تمام توان در تلاش هستیم اشتغال موجود را حفظ و توسعه دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با اذعان اینکه احداث بزرگراه جهرم به شیراز رو به پایان است، ادامه داد: ۳ قطعه جاده جهرم به لار با توجه به حادثه‌خیز بودن آن در حال انجام بوده و بزرگراه جاده جهرم به قیر هم اکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در زمینه علمی کردن کشاورزی و استفاده از فناوری‌های نوین، پیگیری‌هایی در مورد صرفه‌جویی در منابع آب به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: در چندین باغ طرح آبیاری هوشمند انجام شده و امیدواریم نسبت به گسترش آن توفیقاتی حاصل شود و باغداران هم به این موضوع متوجه ویژه داشته باشند.

شفیعیان تصریح کرد: بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم بالای 75 درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم که در سال 98 به بهره‌برداری برسد و بتواند به مردم جنوب کشور خدمت ارائه دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان  جهرم در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی در کشف محموله ۱۶۸ کیلویی مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد و دریافت نشان فتح فرمانده تیپ نیروی مخصوص۳۳ هوابرد المهدی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین کسب ۱۳ عنوان برتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در جشنواره مالک اشتر استان را به آنان تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول