اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

موزه‌های دفاع مقدس محل تلاقی پیشکسوتان و جوانان است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: موزه‌های دفاع مقدس محل تلاقی افکار پیشکسوتان و نسل‌های جدید و بهترین روش برای انتقال سینه به سینه ارزش‌ها و ناگفته‌های دفاع مقدس است.

موزه‌های دفاع مقدس محل تلاقی پیشکسوتان و جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار بهمن کارگر بعدازظهر امروز در دیدار با پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری در خصوص لزوم اعتماد به جوانان گفت: این عبارت که جوانان امروز شاید از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر باشند عبارت درستی نیست بلکه باید بگوییم جوانان امروز قطعا از جوانان آن دوران بهتر هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: شما یادتان می‌آید در دوران دفاع مقدس حتی توان تولید کافی سیم خاردار هم در داخل کشور وجود نداشت ولی امروز در حوزه موشکی و هسته‌ای جزو اولین کشورهای دنیا هستیم.

وی با اشاره به ساقط کردن پهپاد امریکایی در خلیج فارس، توضیح داد: افتخار ما این است که این پهپاد را با سامانه تولید داخل و توان بومی منهدم کردیم ولی نباید غافل شویم که لطف و عنایات خدا عامل اصلی بود و همانطور که آزادسازی خرمشهر کار خداوند بود سقوط این پهپاد هم نتیجه عنایت خاص خداوند است.

کارگر با بیان اینکه هرگاه ما در هر حوزه‌ای ضعیف باشیم دشمن به ما حمله می‌کند، تصریح کرد: در سال 59 چون از نظر نظامی ضعیف بودیم دشمن به ما حمله کرد و ما باید به توصیه قرآن مبنی بر آمادگی دفاعی در برابر دشمن عمل کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: برخی شبه روشنفکران امروز انتقاد می‌کنند که چرا دائما ما موشک رونمایی می‌کنیم و توان دفاعی خود را افزایش می‌دهیم؛ آنان نمی‌دانند که این توان دفاعی ما چه قدرت بازدارنده‌ای برای دشمنان دارد و اگر همین توان دفاعی نبود تا کنون بارها دشمن به کشورمان تعرض می‌کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه کشور از نظر دفاعی دست برتر را دارد، اضافه کرد: قدرت اصلی کشور موشک‌ها و تجهیزات نظامی نیست بلکه بزرگترین سرمایه این کشور همین مردم هستند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از پیشکسوتان، تشریح کرد: در ستاد کل برنامه‌هایی برای بازنشستگان داریم و تلاش می‌کنیم در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بتوانیم مجموعه‌های مرتبط با پیشکسوتان را راهبری کنیم.

کارگر با اشاره به اینکه سیاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح موزه‌های دفاع مقدس است، گفت: این موزه‌ها باید محل رفت و آمد مستمر پیشکسوتان و همچنان نوجوانان و جوانان باشد؛ این موزه‌ها محل تلاقی افکار پیشکسوتان و نسل‌های جدید است و این بهترین روش برای انتقال سینه به سینه ارزش‌ها و ناگفته‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/3339/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول