اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رونمایی از 2 مجموعه شعر شاعران جهرمی

مدیر اجرایی برنامه «جوانه‌های شعر» جهرم گفت: مراسم ویژه‌ رونمایی از دو مجموعه شعر شاعران جهرمی با محوریت خبرگزاری فارس در تالار فردوسی شهر جهرم برگزار می‌شود.

رونمایی از 2 مجموعه شعر شاعران جهرمی

علی شکرانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اعلام برگزاری آیین رونمایی از 2 مجموعه شعر شاعران جوان جهرمی با عنوان «جوانه‌های شعر» در روز پنج‌شنبه 7 شهریور ماه، اظهار داشت: در این برنامه از مجموعه شعر «انعکاس» اثر علی صادقی و «بن‌بست» اثر حسن میرزانیا رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم شاعران سرشناس استانی و محلی شهرستان حضور دارند، افزود: علاوه بر آیین رونمایی، برنامه‌های متنوع دیگری همچون شعرخوانی، آواز‌خوانی و... نیز برگزار می‌شود.

شکرانه با اشاره به اینکه این برنامه به محوریت دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان فارس انجام می‌شود، گفت: رویکرد حمایتی خبرگزاری فارس از برنامه‌های ادبی و هنری نشان از توجه و اهمیت این رسانه پرمخاطب از فرهنگ و ادب ایران زمین است.

وی بیان کرد: علی صادقی خالق اثر «انعکاس» که پیش‌تر موفق به کسب عنوان سوم کشور در جشنواره جوان خوارزمی شده و عنوان جوان‌ترین شاعر عاشورایی کشور را به خود اختصاص داده بود.

مسوول برگزاری آیین جوانه‌های شعر ضمن دعوت از تمام علاقه‌مندان به ادب و هنر برای حضور در این مراسم بیان کرد: قطعا برگزاری چنین برنامه‌هایی به ایجاد نشاط و شادابی و همچنین ارتقای سطح فرهنگ و ادب جامعه کمک کرده و امیدواریم مسوولان با برنامه‌ریزی مدون جوانان را در این راه حمایت کنند.

آیین جوانه‌های شعر به همت دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و بسیج هنرمندان شهرستان جهرم، روز پنج‌شنبه 7 شهریور ماه ساعت 20و30 در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول