اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تامین رفاه و معیشت مردم از اولویت‌های دولت است

فرماندارشهرستان سقز گفت: با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی، رفاه مردم از اولویت‌های ما است و بهبود معیشت و افزایش سطح شاخص‌های سلامت به جد در دستور کار دولت خواهد بود.

تامین رفاه و معیشت مردم از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در دیدار با مردم روستای «جعفرخان» از توابع بخش امام اظهار داشت: با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی، رفاه مردم از اولویت‌های ما است و بهبود معیشت و افزایش سطح شاخص‌های سلامت به جد در دستور کار دولت خواهد بود.

وی با بیان اینکه روستاها مهد تولید هستند گفت: برای رونق تولید باید مردم همت کنند و ادارات و بانک‌ها هم در زمینه جذب تسهیلات کم‌بهره و واگذاری آن به مردم تلاش کنند.

در ادامه بخشدار امام سقز  گفت: از 74 روستای بخش امام 46 روستای آن گازرسانی شده است، برای گازرسانی به 19 روستای دیگر قرارداد بسته شده است و 9 روستا دیگر هم در سال 99 گازرسانی می‌شود.

مهران عارفی اظهار کرد: با تلاش پرسنل شرکت گاز شهرستان سقز تا 2 سال دیگر تمام روستاهای این بخش از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: روستائیان می‌توانند در راستای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی از وام‌های کم‌بهره استفاده کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه زیویه هم در این مراسم بیان کرد: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان همواره مورد توجه آموزش و پرورش بوده است.

خالد علیپور گفت: روستاهای سرخ موسی، دره تفی، قهرآباد سلیمان، دره شیخان، دره قبله و خوشینان دارای مدرسه‌های مناسب یا در حال ساخت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی سقز هم در جمع مردم جعفرخان بیان کرد: تقویت دامداری‌ها از طریق جذب تسهیلات ارزان قیمت پیگیری می‌شود.

محمد نافع علایی‌نیا عنوان کرد: توسعه باغداری در اراضی دیم و آبی، واگذاری منابع طبیعی برای توسعه باغات بادام و انگور و زنبور داری از دیگر ظرفیت‌های بخش امام برای رونق تولید است.

وی با اشاره به مشکل تعاونی دامداران بخش امام عنوان کرد: در صورت ساماندهی این تعاونی‌ها، مشکل آنها به ویژه برای دریافت سبوس مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول