اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تهدید شرکت آبفا به قطع آب مدارس «بردخون»

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: رعایت الگوی مصرف برای دانش‌آموزان ممکن نیست و اداره آب ما را برای قطع آب مدرسه‌ها تهدید می‌کند که توقع است حداقل برای فصل بازگشایی، مدرسه‌ها را یاری دهند.

تهدید شرکت آبفا به قطع آب مدارس «بردخون»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی اخلاقی پیش از ظهر امروز در نشست شورای بازگشایی مدرسه‌های بردخون اظهار داشت: باید تلاش کنیم فضای مناسبی برای حضور پرشور و بانشاط دانش‌آموزان در مدرسه‌ها فراهم شود که در این راستا مشارکت و همکاری همه ارکان جامعه، متولیان و دلسوزان ضروری است.

بخشدار بردخون با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر، افزود: پروژه مهر نماد مدیریت، زیباسازی، خلاقیت، نوآوری و مشارکت‌پذیری سازنده است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه اعتلای تعلیم و تربیت را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، همه ادارات و نهادهای منطقه برای بازگشایی مدرسه‌ها تلاش کنند و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز با همه توان از فعالیت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش حمایت نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: همگان دغدغه آموزش و پرورش دارند و مسؤولان در هر رده‌ای بدنبال رفع کمبودها و مشکلات این حوزه هستند، اما انتظار است همه اقشار یاری‌گر ما در فصل بازگشایی مدرسه‌ها باشند.

ظهیر محمودی افزود: رعایت الگوی مصرف برای دانش‌آموزان ممکن نیست و اداره آب ما را برای قطع آب مدرسه‌ها تهدید می‌کند که توقع است حداقل برای فصل بازگشایی، مدرسه‌ها را یاری دهند.

وی عنوان کرد: طرح هجرت و زیباسازی مدرسه‌ها آغاز شده اما در زمینه فضای سبز نیازمند کمک هستیم و انتظار است برای جمع‌آوری زباله و تغییر مبلمان شهری بویژه در اطراف مدرسه‌ها توجه بیشتری صورت گیرد.

احمدرضا عابدزاده رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: شورا و شهرداری از بدنه آموزش و پرورش است و به اقدامات و فعالیت‌های خود افتخار می‌کنیم و آماده مشارکت در همه زمینه‌ها هستیم و به شهردار اختیار می‌دهیم در حد توان به مدرسه‌ها کمک کند.

شهردار بردخون نیز خود را خادم نظام تعلیم و تربیت دانست و ابراز داشت: مدیران آموزشگاه‌ها را به عنوان همکاران خود در مدیریت شهری می‌دانیم و تلاش می‌کنیم همواره در کنار مدرسه‌ها باشیم که بر این اساس تیمی برای بررسی و سازماندهی مشکلات، کمبودها و نیازهای آنها تشکیل می‌شود تا اقدامات لازم را انجام دهد.

عبدالخالق قایدی افزود: انتخاب گونه‌های مناسب گیاهی و اصلاح درختان و گسترش فضای سبز در مدرسه‌ها از برنامه‌های مدیریت شهری است، زیرا اعتقاد داریم اگر آموزشگاه‌ها به شکوفایی و رشد لازم برسند جامعه از منافع آن سود می‌برد و به سمت تکامل پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه هرنوع مبلمان شهری پیوست فرهنگی و آموزشی دارد، اضافه کرد: تعلیم و تربیت را اولویت اصلی خود قرار داده‌ایم و در زمینه واگذاری چمن شهرداری برای ورزش مدرسه‌ها، بسته فرهنگی به دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی به آنان همکاری نزدیک داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول