اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا: فروپاشی ابرقدرتی مثل آمریکا نمایان شد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور گفت: به گفته رهبر برای تحقق این ظرفیت‌ها به یک عزم و جهش عمومی نیاز داریم، دشمن را بشناسیم، نشانه‌های فروپاشی ابرقدرتی آمریکا نمایان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا: فروپاشی ابرقدرتی مثل آمریکا نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یداله غلامی بعدازظهر امروز در همایش هفته بسیج اصناف و بازاریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب اظهار کرد: دشمن سعی دارد انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و مردم را ناامید و نظام  را در حال فروپاشی نشان دهد اما بعد از انقلاب ما به دستاوردهای زیادی دست پیدا کردیم.

وی در ادامه افزود: قبل از انقلاب در صنعت رتبه 64 را داشتیم اما امروز به رتبه 16 رسیدیم، در هوا فضا رتبه 8، در نانو تکنولوژی رتبه  3 و رتبه 4 را در تولید علم داریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مردم را پشیمان و ناامید کند، بیان کرد: دشمن چهل سال انقلاب را تاریک جلوه می‌هد و دستگاه‌های تبلیغاتی دنیا می‌خواهند به نسل‌های امروزی نظام را ناموفق وناکارآمد  جلوه دهند.

این مسؤول با اشاره به اینکه عظمت راه طی شده انقلاب را بیان کنیم، خاطرنشان کرد:   بیانیه گام دوم انقلاب آرمان و اهداف انقلاب را تدوین می‌کند، انقلاب ادامه دارد چون با فطرت انسان سر و کار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور خاطرنشان کرد: به گفته رهبر برای تحقق این ظرفیت‌ها به یک عزم و جهش عمومی نیاز داریم، دشمن را بشناسیم، نشانه‌های فروپاشی ابرقدرتی آمریکا نمایان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: عنصر امید به جامعه بدهیم، به گفته رهبر ما بحران نداریم فقط مشکل داریم، با برنامه‌ریزی علمی مشکلات حل می‌شود، امروز در مؤلفه‌های قدرت به نمایش رسیدیم، همه باید در میدان بیایند، کار کنند.

انتهای پیام/86041/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول