اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تهدیدات فعالیت غیرقانونی اتباع بیگانه در بین بازاریان و کسبه

مسئول بسیج اصناف و بازاریان یزد با بیان اینکه بازاریان و کسبه در خط مقدم جنگ اقتصادی، گفت: فعالیت‌های غیرقانونی اتباع بیگانه در بین بازاریان و کسبه بر فرهنگ، اقتصاد و فرهنگ تأثیرگذار است.

تهدیدات فعالیت غیرقانونی اتباع بیگانه در بین بازاریان و کسبه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ اصغر سلمانی ظهر امروز در همایش بزرگ بسیج اصناف استان یزد با بیان اینکه بازاریان همیشه در خط مقدم کمک به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند گفت: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی به خوبی اقدامات شایسته‌ای را برای ماندگاری انقلاب انجام دادند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان یزد با اشاره به برخی از برنامه‌های بسیج اصناف در استان، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای به صورت دو هفته یک‌بار، محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقات جام فوتسال رمضان در یزد، چهاردهمین یادواره شهدای اصناف در سال جاری، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های بازاریان و اصناف یزد به مناطق سیل‌زده، جشن‌های چهل سالگی انقلاب توسط بازاریان و اصناف، راه اندازی مرکز نیکوکاری شهدای اصناف، دیدار به علما و پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های بسیج اصناف استان یزد در طول سال است.

وی به وظیفه سنگین بازاریان و اصناف در گام دوم انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب توصیه ویژه‌ای به بازاریان و جوانان بازاری داشتند که نشان از وظیفه سنگین این بخش در کشور دارد.

سلمانی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی که خط مقدم نبرد آن بازاریان و کسبه هستند، باید به صورت جدی به آن توجه داشته باشند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان یزد با بیان اینکه فعالیت غیرقانونی اتباع بیگانه یکی از چالش‌های اصناف و بازاریان است، گفت: متاسفانه این فعالیت‌ها امروز گسترده‌تر شده و مجموعه اصناف بیشترین نقش را دارند و اگر کسبه و بازاریان نسبت به تهدیدی که فعالیت‌های غیرقانونی اتباع بیگانه بر فرهنگ، اقتصاد و فرهنگ ما دارند توجیه شوند، می‌توانیم نسبت به این قضیه برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول