اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بشارتی: زمین مسابقه 15 درصد امتیاز ما را کاهش داد/سلاح‌های ما 25 سال پیش وارد ایران شده

ملی‌پوش اهداف پروازی ایران گفت: سلاح‌های ما قدیمی بوده و 25 سال پیش وارد ایران شده است.

بشارتی: زمین مسابقه 15 درصد امتیاز ما را کاهش داد/سلاح‌های ما 25 سال پیش وارد ایران شده

رامتین بشارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی فنلاند و انتقاداتی که به اعزام تیم اهداف پروازی به این مسابقات شده، اظهار داشت: این که تیم نتیجه گرفته یا نه باید بحث فنی شود، اما نکته اینجاست همه تیم‌های برای کسب سهمیه المپیک می‌آیند و هیچ کدام از این‌ها بیش از 4، 5 درصد شانس ندارند چون بیش از 130 ورزشکار در رقابت‌های کسب سهمیه شرکت می‌کنند ایران هم فارغ از این موضوع نیست. 

وی افزود: رکوردهایی که ما 2 هفته پیش در آزادی داشتیم با نفراتی که وارد فینال شدند و حتی می‌توانستند سهمیه بگیرند نزدیک بود. ما حتی رکوردی داشتیم که بالاتر از آخرین نفری بود که به فینال راه پیدا کرد اینکه چه چیزی باعث شد تا در مسابقات جهانی آن رکوردها را نزنیم عوامل مختلفی دخیل بود که یکی از آنها زمین مسابقه بود.

بشارتی خاطرنشان کرد: کشورهای درجه اول دنیا چند زمین دارند به همین دلیل برای مسابقات جهانی می‌توانند در زمینی که لازم است مسابقه دهند اما ما فقط زمین آزادی را داشتیم. زمین مسابقه جنگلی و برای ما ناآشنا بود.

ملی‌پوش اهداف پروازی ایران همچنین با اشاره به دیگر عواملی که باعث شد تا ایران نتیجه لازم را در رقابت‌های جهانی نگیرد، تصریح کرد: فکر می‌کنم محیط مسابقه 15 درصد امتیازهای ما را کاهش داد. فشنگ هم یکی دیگر از عوامل است. ما بارها در این باره صحبت کرده‌ایم و فکر نمی‌کنم دیگر لزومی داشته باشد صحبت کنم. تیراندازی که در آزادی رکورد 122 را دارد این قابلیت را دارد که این رکورد را در مسابقات جهانی هم ثبت کند. امیدوارم در زمین استاندارد قطر و قزاقستان جبران مافات کنیم.

بشارتی درباره سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه هنریک آواکیان سرمربی سابق اسکیت ایران گفته بود سلاح‌های ورزشکاران ایرانی قدیمی است، این موضوع چقدر در کسب نتیجه شما تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم همه دلایل را بگوییم خارج از حوصله مخاطبان است اما سلاح‌هایی که ما داریم 25 سال پیش وارد کشور شده است. ما با این سلاح‌ها به جنگ حریفانی می‌رویم که امکانت‌شان به روز است. با این شرایط من نتیجه کسب شده را ضعیف نمی‌دانم و امیدوارم در مسابقات قطر که زمین مسابقه به ایران شباهت دارد رکوردهای بالایی ثبت کنیم. نتایج فنلاند قطعا باعث بی‌انگیزگی ما در رقابت‌های قاره‌ای نخواهد شد.

وی درباره اینکه هنریک آواکیان گفته دیگر با تیم ملی کار نمی‌کند و شما مربی ندارید، یادآور شد: چیزی در این باره نمی‌دانم. او در سفارت فنلاند حضور نداشت به همین دلیل برایش ویزا صادر نشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول