اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام دشمنان را به زانو در آورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور گفت: ایمان و اخلاص و نام مقدس الله اکبر رزمندگان، امروز لرزه به اندام دشمنان انداخته و آنان را در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در آورده است.

ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام دشمنان را به زانو در آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عباس حسنلو در یادواره 26 شهید کارمندی سردشت و ویژه برنامه گرامیداشت روز کارمند ضمن یاد و خاطره شهدای معظم، سلامتی و امنیت را دو نعمت مجهول و نامفهوم برای انسان‌ها دانست و اظهار کرد: این دو نعمت سرمایه بزرگ و ارزشمندی هستند که با از دست دادن آنها انسان متوجه قدر و منزلت می‌شود.

وی افزود: تجارت، بازار، تفریح و ورزش همه در جای خود محفوظ هستند اما اگر امنیت نباشد این فعالیت‌ها و کار‌ها نمی‌چرخند و باید قدردان شهدای معظم، خانواده‌ شهدا و رزمندگان جبهه حق علیه باطل بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور با اشاره به جنگ بدر و محاصره و آزار و اذیت پیامبر و یارانش تصریح کرد: اگر دشمن با پیشرفته‌ترین سلاح و تجهیزات سخت‌ترین حمله‌ها را داشته باشد اما مردم حزب الله و خدا دوست در میدان باشند دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و شکست می‌خورد.

وی بیان کرد: استکبار جهانی و ایادی آن از  زمان حرکت انقلاب هر روز نقشه‌ای برای ملت و انقلاب می‌کشند و هر روز جنایاتی مرتکب می‌شوند و هر روز تحریمی اعمال می‌کنند اما حضرت امام (ره) و خلف صالح با دست زدن به قرآن و سنت پیامبر در مقابل آنان ایستادند.

حسنلو تاکید کرد: ایمان و اخلاص و نام مقدس الله اکبر رزمندگان امروز، لرزه به اندام دشمنان با این همه سلاح و تجهیزات پیشرفته، انداخته و آنان را در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در آورده است.

ویژگی‌های شخصیتی کارمندان

فرماندار سردشت در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مردم داری و مردم محوری، اخلاص و تلاش، ساده زیستی، مهربانی، رفتار سازمانی و شهروند مداری را از با ارزش‌ترین و مهمترین شاخصه‌های شخصیتی یک کارمند و مدیر عنوان کرد و گفت: این مؤلفه‌ها از شعار‌های شهیدان رجایی و باهنر و از ضرورت‌های دولت است که در منویات مقام معظم رهبری نیز سفارش شده که همیشه باید خدمتگزار مردم بود.

اقصی نخشی‌پور با اشاره به عملکرد دولت در شهرستان سردشت بیان کرد: یکی از اقدامات مهم و شاخص رسمی کردن مرز کیله برای تقویت و توسعه اقتصادی و معیشتی مردم و اشتغال بوده که اخیرا تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در فاز اول 10 هزار هکتار از اراضی پایاب سد سردشت مطالعه شده که تا اسفند ماه سالجاری به پایان خواهد رسید.

فرماندار سردشت اظهار کرد: طرح مطالعاتی گردشگری شهرستان که تحویل پیمانکار داده شده بود به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: هشت طرح بوم گردی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که یکی از آنها در هفته دولت با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نخشی‌پور اذعان کرد: طرح گاز رسانی به سه روستا و شهر میرآباد و محور قاسم‌رش به عنوان عظیم‌ترین طرح و اتمام مرمت و باز‌سازی گرمابه بیستون از دیگر اقدامات صورت گرفته هستند.

در پایان این مراسم از 50 فرمانده پایگاه ادارات و کارمندان و مدیران نمونه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان سردشت 26 شهید کارمند را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ 1021 /ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول