اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«فیلم» سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت نسل جدید است

استاندار اصفهان گفت: وقتی از کودکان صحبت می‌شود، سخن از فردا است، اگر امروز بخواهیم نسخه شفابخشی برای حل برخی از مشکلات اجتماعی بپیچیم، فیلم، سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت نسل جدید است.

«فیلم» سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت نسل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عباس رضایی شامگاه امروز در آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این روز با حضور شما میهمانان در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، ترنم شادی کودکان اصفهانی را مضاعف کرده، خرسندم اصفهان به عنوان شهر پایلوت شبکه‌های دوستدار کودک، شهر خلاق و پایتخت فرهنگ و تمدن نوین اسلامی افتخار دارد که میزبان سی و دومین دوره از جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان با حضور فیلم‌هایی از ۲۷ کشور دنیا باشد، که این امر نشان‌دهنده دیپلماسی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 استاندار اصفهان ادامه داد: وقتی از کودکان صحبت می‌شود، سخن از فردا است، اگر امروز بخواهیم نسخه شفابخشی برای حل برخی از مشکلات اجتماعی بپیچیم، فیلم، سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت نسل جدید است؛ اگر به رسانه‌ها و علاقه‌مندی‌های حوزه کودکان و نوجوانان توجه کنیم، درخواهیم یافت که برای آموزش باید از روش‌ها نو و خلاقانه استفاده کرد.

وی تصریح داشت: بزرگ‌ترین ویژگی و ارزش این رویداد از همین زاویه و منظر است، باید هنرمندان را ترغیب کرد تا از این مسیر و از زاویه هنر به کمک جامعه هنر بیایند که این یک نگاه صحیح، مناسب و دقیق است.

رضایی افزود: اصفهان در طول تاریخ با فرهنگ غنی خود در عرصه‌های مختلف، نقش بی‌بدیلی در توسعه فرهنگی کشور داشته است و امروز این هنر را در بخش فیلم و در جایگاه میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به عرصه نمایش گذاشته است.

استاندار اصفهان در پایان گفت: امسال جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان با شناخت از مسؤولیت‌های اجتماعی و نگاه همه‌جانبه به موضوع و با برنامه‌ریزی برای حضور کودکان کار، کودکان معلول، کودکان ناشنوا و سینماهای سیار در ۱۲۳ نقطه کشور به ویژه در مناطق سیل‌زده و مناطق کمتربرخوردار ثابت کرد سینما را برای همه کودکان می‌خواهد.

انتهای پیام/63106/هـ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول