اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

16 هزار مشترک در ایوان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

رئیس اداره گاز شهرستان ایوان گفت: با بهره‌برداری از ۱۶ هزار اشتراک در شهرستان ایوان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی ایوان از نعمت گاز طبیعی برخوردار و این شهرستان رتبه نخست گاز رسانی را در استان دارا است.

16 هزار مشترک در ایوان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

بهنام شفیعی رئیس اداره گاز شهرستان ایوان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با اجرای ۱۶۰ کیلومتر شبکه خطوط تغذیه، شبکه گاز و ۱۰ هزار علمک به منظور بهره‌برداری ۱۶ هزار اشتراک در شهرستان ایوان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار و رتبه نخست گاز رسانی را در استان دارا است.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب مورد نیاز مشترکین در سریعترین زمان ممکن، تعمیرات، نگهداری، حفاظت فنی و فیزیکی از تاسیسات گاز، گاز رسانی و خطوط گاز مورد پایش، بازرسی و تعمیرات مورد نیاز قرار می‌گیرند تا شاهد هیچ‌گونه قطعی گاز در فصول سال به‌خصوص در زمستان نباشیم.

رئیس اداره گاز شهرستان ایوان بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما کلیه پرسنل این اداره جهت تامین گاز پایدار مشترکین به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند.

شفیعی در پایان  از کلیه مشترکین گاز درخواست کرد ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف، در صورت مواجهه با هرگونه موارد نشتی خطوط شبکه ، قطعی‌گاز، خرابی کنتور و تاسیسات ضمن خودداری از هرگونه دستکاری، با شماره تلفن 194 تماس بگیرند تا مامورین شرکت گاز شهرستان در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول