اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توقف عملیات گاز رسانی مناطق بالادست کیاسر/ نگرانی مردم بابت آلودگی آب شرب و کشاورزی

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی منطقه چهاردانگه مازندران از توقف عملیات گازرسانی منطقه بالادست کیاسر خبر داد.

توقف عملیات گاز رسانی مناطق بالادست کیاسر/ نگرانی مردم بابت آلودگی آب شرب و کشاورزی

بهرام لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از توقف عملیات گازرسانی به منطقه بالادست چهاردانگه مازندران خبر داد و اظهار کرد: عملیات گازرسانی به منطقه بالادست چهاردانگه در حالی تعطیل شده که خط لوله اصلی گاز سمنان به مازندران از مسیر چهاردانگه می‌گذرد.

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی منطقه چهاردانگه مازندران، اضافه کرد: اگر مسؤولان استانی برنامه برای تکمیل این پروژه داشتند پیش از شروع فصل سرد باید نسبت به تکمیل این عملیات اقدام کنند.

بهرام لیالی در حالی خبر از تعطیلی پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه مازندران می‌دهد که مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها پایان طرح گازرسانی به منطقه چهاردانگه را اعلام کرده است.

پیش از جعفری بخشدار منطقه چهاردانگه خبر عملیات گازرسانی منطقه را آبان ماه سال جاری اعلام کرده است.

پیگیری خبرنگار فارس از اهالی و روستائیان منطقه چهاردانگه صحت اظهارات بهرام لیالی را تایید کرده و حتی در برخی از روستاها عملیات گازرسانی بیشتر از سه ماه متوقف شده است.

به گزارش فارس، عملیات نصب لوله اصلی پیش از 6 ماه به اتمام رسیده است اما علمک‌گذاری به صورت کلی در بسیاری از روستاها انجام نشده است.

پیش از عباسعلی‌ رضایی فرماندار شهرستان ساری، مدیرعامل شرکت گاز مازندران قول اتمام گازرسانی به منطقه چهاردانگه پیش از فصل سرد سال را داده بودند.

لیالی دیگر مشکلات مردم در منطقه چهاردانگه مازندران را عدم توجه به بحث اشتغال روستایی و زیرساخت‌های آموزشی و عدم تامین آب شرب اعلام کرده است.

وی با اشاره به انتقال 14 ساله زباله ساری به این منطقه و دپو آن به صورت نامناسب، گفت: خطر آلودگی آب شرب و کشاورزی منطقه چهاردانگه مازندران را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول