اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

400 واحد مسکونی توسط سپاه 3 استان احداث می شود

استاندار گلستان گفت: با همکاری سپاه استان های گیلان، خراسان رضوی و گلستان 400 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل احداث می شود.

400 واحد مسکونی توسط سپاه 3 استان احداث می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هادی حق شناس صبح امروز در افتتاح یک واحد مسکونی احداثی در روستای «ایمر تورملا» اظهار کرد: سپاه سه استان شمال کشور 400 واحد مسکونی خسارت‌دیده را احداث می‌کند و یک‌هزار و 100 واحد مسکونی دیگر توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی افزود: 55 پیمانکار موظف هستند تا به طور متوسط احداث 20 واحد مسکونی را عهده‌دار شوند و تا پایان سال واحدهای احداثی به اتمام برسد.

استاندار گلستان تصریح کرد: مابقی واحدهای مسکونی توسط مالکان و با همکاری بنیاد مسکن احداث می‌شود و اگر این واحدها نیاز به پیمانکار داشته باشند می‌توانند از طریق بنیاد مسکن پیمانکار را مشخص کنند.

وی ادامه داد: در این روستا یک واحد مسکونی احداثی توسط بنیاد مسکن بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای از طرف مالک  به مساحت 85 متر مربع ظرف سه ماه احداث شده است.

حق‌شناس گفت: کارت هدیه از طرف مقام معظم رهبری و لوازم اصلی و اولیه زندگی مانند یخچال، فرش، ظروف آشپزخانه و غیره هدیه استانداری به این خانواده اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم استاندار تعمیر یک واحد مسکونی خانواده شهید را با هزینه استانداری متقبل شدند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول