اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تأسیس شعبه مستقل حقوقی در دادگستری برای کانون‌های تبلیغاتی مازندران

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کانون‌های آگهی تبلیغاتی مازندران گفت: کانون‌های تبلیغاتی دارای شعبه مستقل حقوقی در دادگستری مازندران شدند.

تأسیس شعبه مستقل حقوقی در دادگستری برای کانون‌های تبلیغاتی مازندران

محمد شکیبایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در ارتباط با ایجاد شعبه مستقل حقوقی پرونده‌های مرتبط با کانون‌های تبلیغاتی در دادگستری مازندران اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های مستمر انجمن صنفی مازندران با رئیس شورای حل اختلاف استان به‌منظور رسیدگی به پرونده‌های کانون‌های تبلیغاتی، یک شعبه مستقل در شورای حل اختلاف اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به دغدغه مدیران کانون‌های تبلیغاتی درخصوص احقاق حقوق قانونی خود در ارتباط با مشتریان و جلوگیری از تضییع حقوق و منافع، با ایجاد این شعبه و حضور کارشناسان خبره و مطلع از موضوعات و مشکلات صنف تبلیغات در حوزه‌های تبلیغات محیطی، مجازی طراحی گرافیک و ... بررسی پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کانون‌های آگهی تبلیغاتی مازندران گفت: برای بهره‌مندی از خدمات این شعبه مستقل، مدیران کانون‌های تبلیغاتی باید به عضویت انجمن صنفی درآیند.

انتهای پیام/3141/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول