اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح دو طرح ملی شاهین‌شهر در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان اصفهان، دو طرح بزرگ ملی در این شهرستان بهره‌برداری رسمی خواهند شد.

افتتاح دو طرح ملی شاهین‌شهر در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، اسفندیار تاجمیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: 51 طرح اقتصادی، عمرانی، کشاورزی با 67 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: این طرح‌ها به‌زودی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مناطق شهری و روستایی افتتاح خواهند شد؛ از جمله این طرح‌های آغاز عملیات بازار فروشندگان مواد غذایی سیار(فلافل فروشی‌ها) در شاهین‌شهر و افتتاح یک مرغداری در روستا با 40 میلیارد تومان هزینه بخش خصوصی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان اصفهان، دو طرح بزرگ ملی در این شهرستان بهره‌برداری رسمی خواهند شد.

تاجمیری به فعالیت 2 هزار 500 واحد صنعتی در این شهرستان اشاره کرد که با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی شهرستان  شاهین‌شهر و میمه فعال شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه فعال شدن کمیته‌های اشتغال، کارگری و تسهیل سرمایه‌گذاری را در این شهرستان از اقدام های در حال اجرای رونق کسب‌وکار در بخش‌های مختلف از جمله صنعت بیان کرد.

وی از تلاش‌های فرماندهی انتظامی در مبارزه با فروشندگان، توزیع‌کنندگان و باندهای مواد مخدر قدردانی کرد و اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دریکی از جدیدترین موفقیت‌ها توانسته است یک شبکه سازنده مواد مخدر صنعتی را کشف و مجرمان مواد مخدر را دستگیر کند.

تاجمیری این انتقاد را کرد که چرا در شهرستانی که 9 شهرک صنعتی فعال دارد و دومین شهرستان صنعتی استان اصفهان  محسوب می‌شود، اداره محیط‌ زیست شهرستان شهر و میمه، ساختمان اختصاصی اداری ندارد و این اداره در ساختمان استیجاری با حداقل نیروی انسانی فعالیت می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه شمار اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز ساکن در این شهرستان را حدود 8 هزار نفر برآورد کرد که کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های مختلف نوع مشاغل مجاز و غیرمجاز آن‌ها را روزانه رصد می‌کنند.

وی خبر داد: برای ساماندهی کودکان کار به‌ زودی مرکز موقتی راه‌اندازی می‌شود و مرکز دائمی نگهداری از کودکان کار(گرم‌خانه) با هدف سکونت شبانه آنان،  با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری شاهین‌شهر احداث خواهد شد.

تاجمیری از افزایش تعداد تصادفات درون‌شهری در شاهین‌شهر اظهار نگرانی کرد و تلاش رسانه‌ها را در ارتقاء فرهنگ رانندگی در این شهر خواستار شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه  این نوید را داد که علاوه بر واگذاری بخش‌هایی از ورزشگاه ملت شاهین‌شهر به بخش خصوصی، زمین چمن مصنوعی در این ورزشگاه احداث و فعالیت استخر سرپوشیده ملت هم در چند هفته آینده نهایی خواهد شد.

وی با یادآوری این‌که از ورزش قهرمانی بانوان حمایت می‌کند، تأکید کرد: با وجود حمایت‌های مالی برخی از صنایع و سرمایه‌گذاران از ورزش، این روند حمایتی از ورزش بانوان مطلوب نیست؛ بانوان ورزشکار که به امضای قراردادهای سفید با برخی از باشگاه‌ها مجبور می‌شوند می‌توانند اعتراض قانونی خود را در این خصوص از مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

انتهای پیام/63098/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول