اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان کرمانشاهی پرداخت می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته یک‌هزار و 100 میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان پرداخت شده است.

سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان کرمانشاهی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگی پایان راه نیست، بازنشستگان سرمایه‌ علم و تجربه در جامعه هستند و هر جامعه موظف به تکریم آن‌ها است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به مشکل اقتصادی بازنشستگان و این سازمان اشاره و بیان کرد: سال گذشته یک‌هزار و 100 میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی باید از نظر مالی قوی باشد تا بتواند مشکل بازنشستگان را حل و فصل کند، قدرت این سازمان نیز در سایه رونق تولید و دستان کارگران کارآفرین نهفته است.

قاسمی ارائه مطلوب خدمات سازمان تامین اجتماعی را در راستای خدمت به کارگران دانست و گفت: کارگران ابزار اصلی تولید هستند که سبب سازندگی و تعالی کشور می‌شوند، لذا باید به آن‌ها توجه خاصی داشت و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

این مسؤول با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و رزمندگان این جنگ تولیدکنندگان هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول