اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن اولویت گنبدکاووس است

فرماندار گنبدکاووس گفت: پروژه‌های تاثیرگذار و شاخص مانند احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن که مطالبه جدی مردم است از اولویت‌های شهرستان است.

احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن اولویت گنبدکاووس است

به گزارش خبزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های هفته دولت در آموزش عالی شمس اظهار کرد: آسفالت جاده نفت (ترانزیتی)، احداث دانشکده پزشکی و راه‌آهن گنبدکاووس از مطالبه جدی مردم و پروژه‌های اولویت‌دار و شاخص شهرستان است که در سفر رئیس جمهور به استان گلستان نیز مطرح شده است.

*سرمایه‌گذاری 1170 میلیاردی در گنبدکاووس

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری خوب بخش خصوصی طی سال گذشته در گنبدکاووس افزود: سال گذشته از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گلستان مبلغ یک هزار و 170 میلیارد تومان در گنبدکاووس انجام شد و از این ظرفیت در سال 1398 برای سرمایه‌گذاری بیشتر استفاده خواهیم کرد زیرا راه نجات کشور، استان و شهرستان از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: اتحاد، همدلی و وفاق بین مدیران دستگاه اجرایی، گروه‌های سیاسی، معتمدین و ائمه جمعه شیعه و سنی در کشور زبانزد خاص و عام است و سبب توسعه و عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی شده است.

کریمی در خصوص بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: تاکنون 3 هزار و 840 واحد مسکونی تعمیر شده و تا پایان سال یک هزار و 362 واحد مسکونی نیز احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز 243 پروژه با اعتبار 304 میلیارد و 392 میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد تنها 31 پروژه کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: زمانی که همه مردم و مسؤولان از کشورهای خارجی قطع امید کرده و به تولیدات داخلی خود اکتفا و افتخار کنند مشکلات اقتصادی کاهش و رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: جایگاه تولیدکنندگان براساس فرامین مقام معظم رهبری همانند سرداران دفاع مقدس هستند و ما مسؤولان باید از تولیدکنندگان واقعی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: گنبدکاووس با وجود گوناگونی اقوام مختلف از همگونی خوب و مثال‌زدنی برخوردار است که این ظرفیت خوبی در راستای شتاب توسعه و سرمایه‌گذاری است.

*گلایه امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس از عدم دیدار کارکنان دولت با وی

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: در درون انتخاب هر مسؤولی برای خدمتگزاری امری نهفته است و این مسؤولیت توفیقی است که نصیب هر فردی نمی شود.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: همه مسؤولان در زمان خدمت باید وجدان و تعهد خود را مدنظر قرار داده و بین مردم و منطقه  تبعیض قائل نشوند و همه را به یک چشم ببینند.

وی تصریح کرد: مسؤولان در همه امورات اعم از تجارت، سیاست، عبادت و دیگر امورات زندگی مکارم اخلاقی و موازین اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با گلایه از عدم دیدار کارکنان دولت با وی به عنوان ائمه جمعه گفت: هر ساله روز اول هفته دولت سنت خوب دیدار کارکنان دولت با ائمه جمعه برگزار می شد که امسال یا برگزار نشده و یا بنده مغفول ماندم.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول