اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هیئات انقلابی مسجد محورند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: مسجد یک پاتوق همه‌منظوره برای نوجوانان و جوانان است.

هیئات انقلابی مسجد محورند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر امروز به مناسبت در پیش بودن ماه محرم و در جمع ارکان هیئات مذهبی بخش باغبهادران اظهار کرد: شکی نیست که مساجد پایگاه مبارزه با انحرافات اخلاقی و فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه در زمان حکومت‌های طاغوتی مساجد نقش حیاتی در روشنگری مردم داشتند، خاطرنشان کرد: مساجد نقش کلیدی در مبارزات مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی ایفا می‌کردند و به خاطر همین موضوع است که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضور جوانان و نوجوانان در مساجد واهمه دارند.

وی با تأکید براینکه در اوایل انقلاب عده‌ای شعار جدایی دین از سیاست را سر می‌دادند، یادآور شد: چنین اشخاص شکست‌خورده‌ای اگر قدری به خود زحمت مطالعه می‌دادند به‌ خوبی می‌فهمیدند که بزرگ‌ترین رویدادهای حماسی و تاریخی ما در بستر مساجد شکل‌گرفته است.

محمدی با بیان این مطلب که بسیج باید با محوریت مساجد فعالیت‌های خود را پیش ببرند، تصریح کرد: همان‌طور که اعزام گروه‌های جهادی در دل مساجد اتفاق می‌افتد، حلقه‌های صالحین بسیج هم باید در دل مساجد شکل بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان مسجد را یک پاتوق همه‌منظوره برای نوجوانان و جوانان دانست و تأکید کرد: جوانان نقش اساسی و مهمی در برنامه‌های مساجد دارند و ضروری است تا دلسوزان با آغوش گرم از نوجوانان پرشور و شعور در مساجد استقبال کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به ویژگی‌های هیئات تراز انقلاب اسلامی متذکر شد: هیئات انقلابی حاضر در مساجد ریشه‌های عمیقی دارند و چنین مجموعه و هیئات روزه به‌روز به دستاوردهای چشم‌گیری دست می‌یابند.

انتهای پیام/63081/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول