اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شرکت 250 خانواده در جشنواره نورا و نورالدین

دبیر جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین از شرکت 250 خانواده در این جشنواره خبر داد.

شرکت 250 خانواده در جشنواره نورا و نورالدین

مهدی یزدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین اظهار کرد: سیر تحولاتی در مجتمع با رویکردهایی بر مبنای منویات رهبری انجام می‌شود که بخشی از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب خانواده است.

وی از شرکت 250 خانواده در قالب هزار و 500 نفر در جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین خبر داد و افزود: بر اساس منویات رهبری یکی از مهمترین کارها ارائه برنامه در حوزه خانواده است بنابراین این جشنواره بر محور خانواده طراحی و برنامه‌ریزی شده تا خانواده‌های برتر شناسایی شوند.

مدیر اجرایی مجتمع فرهنگی نور خاطرنشان کرد: در جشنواره خانوادگی نورا و نورالدین پدر، مادر، فرزندان و پدر و مادر بزرگ می‌توانستند در چهار ایستگاه شرکت کنند.

وی با اشاره به ایستگاه‌های این جشنواره گفت: ایستگاه سلامت به عنوان مسابقات ورزشی، ایستگاه دانش خانواده(تشکیل خانواده، همسرداری، فرزند پروری)، ایستگاه اوقات فراغت(داستان‌گویی خلاق کودکان، کاردستی با وسائل دور ریز، نقد فیلم، ایده برتر گردشگری) و ایستگاه اقتصاد خانواده(تولید منسوجات خانگی، محصولات غذایی و صنایع دستی) در این جشنواره فعال بود.

یزدیان خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی ظرفیت‌های خانواده‌ تراز انقلاب در بحث سبک زندگی اسلامی کشف می‌شود که یکی از اهداف این جشنواره است.

وی عنوان کرد: پخش فیلم از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود که روزهای یکم و دوم شهریور ماه فیلم‌های زندانی‌ها و وکیل مدافع پخش شد که مورد استقبال واقع شد.

مدیر اجرایی مجتمع فرهنگی نور گفت: دو خانواده برتر در این جشنواره معرفی و به مشهد اعزام می‌شوند و به نفرات برتر هر ایستگاه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول