اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ستاد اربعین تنها مجوز فعالیت موکب‌ها را صادر می‌کند

امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: وظیفه صدور مجوز فعالیت موکب‌ها در ایام اربعین حسینی برعهده ستاد اربعین است و برپایی آن‌ها با مشارکت و کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

ستاد اربعین تنها مجوز فعالیت موکب‌ها را صادر می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدطه مهری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین اسلام‌آباد غرب که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اسلام‌آباد غرب و بخش حمیل از دیرباز پذیرای عاشقان امام حسین (ع) در اربعین حسینی بوده‌اند، البته نمادهایی از میزبانی و دوستداری خدمت به دوستداران ابا عبدالله الحسین (ع)در کل استان کرمانشاه وجود دارد.

امام جمعه  اسلام‌آباد غرب ادامه داد: تعدادی معاند نه تنها نتوانستند این چراغ علاقه به اهل بیت(ع) را خاموش کنند، بلکه روز به روز این چراغ را پرفروغ‌تر، پرفروزان‌تر و روشن‌تر ازقبل دیدا‌ایم و الان تنها در ایران این ارادت نیست بلکه در سراسر دنیا علم و بیرق عزای شهادت مظلومانه امام حسین(ع) برافراشته می‌شود.

وی تاکید کرد: با بازگشایی مرز خسروی وظیفه ما نسبت به سالیان قبل سنگین‌تر و حساس‌تر می‌شود، و با تمام توان در همه ابعاد مختلف باید بهترین استقبال را داشته باشیم.

مهری با فعالیت 11 موکب فعال در سطح  شهرستان طی سال گذشته اشاره و بیان کرد: وظیفه صدور مجوز فعالیت موکب‌ها در ایام اربعین حسینی برعهده ستاد اربعین است و برپایی موکب‌ها با  مشارکت و کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

*زیرساخت‌ها و امکانات برای خدمات‌دهی به زائران عتبات عالیات در اسلام‌آباد غرب فراهم می‌شود

فرماندار اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه، اظهار داشت: براساس تاکیدات نیاز است دستگاه‌های اجرایی فعال و پیگیر امور باشند.

جهانبخش حیدری ادامه داد: برنامه‌هایی که برای استقبال مورد نیاز است را تدارک و برنامه‌ریزی کنیم و همه توانمندی‌هایی که مورد نیاز شهرستان است در راستای اجرای ماموریت‌هایی به دستگاه‌های اجرایی، انجام شود.
 
وی افزود: نگاه و زیرساخت‌های ویژه به بحث تدارکات باشد و بسترها و شرایط لازم برای استقبال از زوار امام حسین (ع) را فراهم کنیم، تشکیل کمیته‌های ستاد اربعین با شرح وظایف آنان به خوبی پیش رود.

حیدری با بیان اینکه تکالیفی که برای هرکدام از دستگاه‌ها اعلام و به جد پیگیری می‌شود، ادامه داد: مسیر تردد زوار، نخاله‌های موجود در مسیر، فعال بودن مراکز درمانی و اورژانس، آتش‌نشانی، مکان‌یابی صحیح موکب‌ها، نظارت بر بازارها، نظارت بر مهمانسراها، اسکان‌ها و فضا برای شناسایی ستاد، علایم راهنمایی و رانندگی و... به خوبی مدیریت و انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول